Новородените пухкави топки


„Търпение и само търпение“ – както казва Карлсон, който живее на покрива.🙂

Въпросът вече не е спорен.🙂 Докато Кремена убеждаваше баща си да я изпрати на „най-високо“ с люлката, аз се промуших през тълпата към клетката на вълнистите папагали. Папагалите са добре и отвисоко наблюдават четиримесечните пухкави топки, които потреперват от студ и страх, въпреки жегата днес. Отскоро са отделени от мама Белла. Сгушени и гушнати в ъгъла братче и сестриче, малки пухкави сладури.

100_1804100_1806

Все още ги извеждат навън едва за няколко часа по обед. Тъй като са малки и уплашени, в клетката до тях винаги има придружител от персонала на зоопарка.

Толкова са малки, дори още имена си нямат.

П.П. 1 Приятелят ми лъв си е жив и здрав! (Май го споменах веднъж, но в случай, че не съм… Важно ми е!🙂

П.П. 2 Не дразнете животните в зоопарка е надпис, който неслучайно е поставен близо до клетките им. Жалко, че и в Стара Загора има толкова неграмотни. Точка.

П.П. 3 Препрочитайки назад ми се струва, че не съм ви разказала за Били. Огромен пропуск, който непременно трябва да компенсирам. Били е приятел.🙂

Comments
5 Responses to “Новородените пухкави топки”
  1. вили казва:

    Топчиците са сладки и им личи, че са стресирани.Но забелязвам едно любопитство в техните погледи. Много скоро ще се приобщят и ще дебнат посетителите😉
    А какви са по пол мечетата? Можем ли да предлагаме имена за кръщаването им? 😉

  2. astilar казва:

    Братче и сестриче са, Вили.
    Тази година ще измислят имена и без нас.🙂

  3. Svetlina казва:

    Краставите магарета…

  4. astilar казва:

    Светлина, магарета също съм снимала, но те са от друга приказка, дет се вика. Ти много, много не се обаждай, че си в кюпа.:mrgreen:

  5. Svetlina казва:

    И кво сега? На Магарешката кожа ли ме направи?

Вашият коментар

