И отново с игличка в ръчичка :)


Щукна ми нещо тази сутрин и реших да извадя гоблена, за да опитам да шия отново. Не съм го правила откакто се роди Кремена по (вероятно) разбираеми причини. Извадих скицата, конците, плата и започнах да отговарям на завалелите детски въпроси – „какво?“, „защо?“ и „как?“.🙂 Обясних как знаците от скицата са цветове и как ще започна да ги чета, за да ги прехвърля върху белия плат и да нарисувам цветна картина. Получих пълно разбиране и съдействие! Не, не съм изненадана.🙂 Следващите няколко часа прекарах в шиене. Така мисля и да продължа, за да завърша гоблена преди 18-ти юли, датата на която съм го започнала преди три години.

Резултатът би трябвало да изглежда приблизително така. Картината е на Sava Stojkov и ще обнови галерията.🙂

hlebopekarka

Comments
7 Responses to “И отново с игличка в ръчичка :)”
  1. вили казва:

    Тази зима и мен ме обхвана носталгията по шиенето. Срам не срам моят се оказа започнат на 25.09. 2005 и все още не е довършен. Да взема и аз да си дам срок до 15.07(РД на Деси) и да обновя моята галерия с гоблени.😛

  2. Mari-ana казва:

    Впечатлена съм! Обаче, ще ме шашнеш напълно, ако направиш „Пролет“, или поне „Трите Грации“.:D

  3. Svetlina казва:

    Царицата на чардаша хич да не се обажда, че да не ви казвам тя откога не е шила🙂

  4. вили казва:

    Светлина, я тихичко издай – тя няма да чуе😛 😛

  5. Mari-ana казва:

    Ар ю токинг ту ми? А? Ту ми???😛😛

  6. Благовеста казва:

    Много ми е познато това.
    Преди седмица получих просветление да довърша гоблена „Алегория“, който започнах преди 4 години. От времето преди Петя да се роди. Лошото е, че си оставам само с идеята. С тези две мъничета и къщните задължеиния ми е трудно да намеря време за гоблен. Оставам си с идеята да го започна колкото се може по-скоро, че наистина много ми се твори.

  7. astilar казва:

    Давай, Вили! Ако свърша по-рано с моя ще дам едно рамо.😀
    Мари, рано ми е за Ботичели. В момента нямам добър монитор, за да направя качествен проект, затова ще довърша няколко стари. След това ще се „поупражнявам“ върху една-две по-лесни картини и чаааак тогава, ако е рекъл Господ…
    Светле, това същото не е ли и царицата на хорцата?
    Блажка, съгласна съм, че Тео е мъничък и иска все още повече грижи. Може да опиташ, обаче, докато спи. Например, вместо пред компютъра да заставаш пред гоблена.🙂😉

Вашият коментар

