Селянино, изми ли си яйцата?!


Това е стар кооператорски лозунг, който в момента използвам и перифразирам – „Гражданино, боядиса ли си яйцата?!“:mrgreen:

Аз ги боядисах, че даже изписах. Пак се заиграх.🙂 Уморих се, но съм доволна. Красиви са, радват окото и топлят сърцето. Глей, какви неща умеят едни „прости“ яйца…

Опитах нещо, което видях при Рос, а именно да суша яйцата върху карфици забучени в стиропор, за да избегна образуването на петно.

Ето моето приспособление (едно от тях, защото прецених съвсем 100_1648правилно, че едно няма да ми е достатъчно). Не е вярно, че помага да се избегне петното. Логично е, всъщност…, когато извадиш мокро яйце, върху каквато и повърхност да го поставиш,  поради формата му, в най-долната част се образува капка и от нея неизбежно остава петно.

100_1653 Първото червено яйце.

100_1654

Второ червено яйце и други „бебчета“.🙂

100_16561Последният ми здрав чорап биде употребен за благородната кауза, гушнал плътно листо от здравец.😆

Обаче сгреших, че го потопих в жълта боя. Биваше в някой по-контрастен цвят да го боядисам. Живи, здрави – догодина ще поправим грешката.

И после… използвах едни седефени бои в противоречие с инструкциите им за употреба. 100_1659

Едва четири цвята, които за да не се втвърдяват трябваше да се „къпят“ постоянно в топла вода. Десетина пъти я претоплях.

Яйца, бои, четки и едно парцалче, което беше бяло в началото. В края беше доста живописно. 100_1663(Не се продава. На парцалите мястото им е в боклука, ако и да са красиви.)

Както мелодично подсказва  една песен:

„Скачайте, ура, ура!

Всички да играят!

Приказката е добра,

щом добър е краят!“

А краят е по-добър от снимките.🙂

100_1657 100_1664100_1665100_1667

Цветен и светъл празник ви желая, мили хора! Бъдете здрави, усмихнати и любвеобвилни! Бъдете себе си! Отворете очите и сърцата си! Красотата и доброто ще спасят света!

Comments
8 Responses to “Селянино, изми ли си яйцата?!”
  1. keklanka казва:

    Еееех.. ей така да си позяпам.. когато съм в Шумен не мога да вдяна и да се вмъкна в никакви праници и сега ми е толкова странна цялата тази работа. Бих седнала и аз да боядисвам яючица, ама няма кой да яде, аз не обичам варени яйца.. пък иначе си мислех, че сега ще съм си в Казанлък и ще видя наживо боядисване, че може и аз да взема участие.. ама нашия татко щял да ни взима другата седмица.. та тъй, с моето отроче ще чакаме поне да оздравеем, особено аз😛 Весели празници!

  2. Aquawoman казва:

    astilar, твоят блог е постоянен източник на полезна информация :))
    Пак си откраднах хубава идея – за сушенето на яйцата върху кърфици. Ще се възползувам още в събота, когато ще боядисваме нашите🙂

  3. Жени казва:

    Нямам търпение да стане утре, да съм си вкъщи и да (се) боядисвам🙂
    Хубави, усмихнати и пъстри празници (така като гледам вече са такива🙂 )!

  4. Благовеста казва:

    От къде намираш време да твориш? Браво на теб! И нашите яйчица с Петя станаха хубави, ама нямах много време да се заигравам .
    Весели Великденски празници на теб и цялото ти семейство.

  5. Svetlina казва:

    И моите са хубави. Сега ще ви кажа обаче как се намира време🙂 Боядисваш 6🙂
    Твоето парцалче ми напомня за изписаните маркери на доцента по математика, който твърдеше, че те са свещени, защото отй ги е докосвал и че нямат място в кошчето🙂 Аз почти ти серазсърдих, че си го изхвърлила😦

  6. astilar казва:

    Аз боядисах 20, обаче😛
    Вече имам един победител в битките.🙂
    А парцалчето…, ами ще направим ново, то най-лесно става.🙂

  7. вили казва:

    Макар и със закъснение искам да те приветствам за идеята и хубавите яйчица! Усмихната и щастлива бъди! 😉 😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] При лакирането на мен ми беше от изключителна полза това приспособление. Към обясненията отпреди две години, мога да добавя, че […]



Вашият коментар

