С аромат и светлина


Също с любов и търпение🙂

pictureТези са първите, които се осмелих да направя. Една от тях запалих, за да се убедя, че гори и ухае чудесно; втората подарих на мама; третата още стои в шкафа (надлежно опакована в найлонова торбичка, за да се запази ароматът й); четвъртата отпътува и успешно пристигна в София, за да задвижи моята част от играта „Предай нататък“.

Смесвам не само цветовете, но и ароматите. Вторият ми опит е определено по-успешен. Имах повече време и търпение, за да изчакам предишният пласт да се втвърди, преди да излея новия.

100_1642

И понеже заниманието много хареса и на Кремена, която търпеливо чака восъкът да изстне, за да помирише готовата свещ, сега освен остатъците от свещите съм се впуснала в търсене и събиране на интересни калъпи. Намислила съм следващата свещ да излея с аромат на кедър и пачули в два цвята (зелен и червен), които ще бъдат напластени в диагонал.

Comments
14 Responses to “С аромат и светлина”
  1. Aquawoman казва:

    Много са красиви свещите🙂 Би ли пояснила как обработваш фитила предварително. Защото и аз правих опити, но за съжаление неуспешни :)).

  2. astilar казва:

    Хей, здравей, Aquawoman!
    Фитилът, който използвах беше готов. За обработка на фитил е разказала Ани
    Мисля, че памучен ширит, който е обработен по описания от Ани начин също ще свърши работа.

    Записвам те веднага в местата, където витая🙂 и се надявам скоро да се срещнем отново.

  3. Aquawoman казва:

    Здравей пак и мерси много за бързия отговор🙂 Ще прочета как става и мисля да опитам отново .

  4. вили казва:

    Хубави са! Браво!😉
    Правила съм преди многооооо години свещи от остатъци, но бяха къде къде по-грозни. Ти се справила чудесно!

  5. astilar казва:

    Вили, причината да са грозни (макар, че не вярвам съвсем) е във фразата „преди много години“🙂

  6. keklanka казва:

    EEEх.. ама верно в това отношение сме от една партия, дано и аз намеря скоро време с момата да си поиграем пак на труд и творчество.. единственото, което напоследък аз правих, беше да си оплета една гривна от кожа, а тя да се мъчи да я разкъса, браво на вас, супер е това със свещите.. мдам и много хубава идейка, можеи мен да ме светнеш🙂

  7. astilar казва:

    Да, Кекле, ще те светна, ама ако ме научиш да плета.😀

  8. keklanka казва:

    А.. голямата сестра веднъж видя и много й хареса, но самата плетка е доста проста, аз по тази причина искам малко временце, за да се позанимавам с макраме, има много хубави идейки, пък могат да се използват за плетене не само с канап, ами и с велур и кожа🙂

  9. Svetlina казва:

    Аз пък знам едно място, дето продават комплекти за макраме и пише, че са за момичета на възраст 7-8😛
    Жени🙂
    Искам доказателство, че на Кремена не й се запалва бързо фитилът и че чака да изстине восъкът. Аз примерно като малка също съм опитвала да си правя свещи, само че разтопявах истински свещи и ги изливах в кутийки от шоколадови яйца🙂 И по себе си. И дочакахх само една да се втвърди🙂

  10. astilar казва:

    Доказателства няма – демонстрация можем да ти направим, когато ни дойдеш на гости. Започвам пак да събирам восък.🙂

  11. Стига бе! Ами че те изглеждат ултра професионално – браво!
    Невероятно, дори през ум не ми е минавало, че такива неща могат да се правят у дома…
    Тц, тц🙂

  12. ирена казва:

    Здравейте, за тези, който се интересуват от калъпи за свещи ви придлагам различни видове калъпи- на цветя, животни и много други форми. При закупуване на калъп се получава 10 м. безплатно фитил.Ако желаете пишете ми на e-mail: iracall@mail.bg за повече информация.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Puzzle, Ръцете не ми пречат Leave a Comment  Бях споделила за намерението си да излея свещ като разположа диагонално различните […]

  2. […] блог игра (и не само). Вече видяхме, че хората обичат да майсторят подаръци, да пишат разкази по тема, да видим как сме по […]



Вашият коментар

