Едно единствено нещо


Четох вчера четвъртия проблясък на Меми и се разсмях, разбира се. Припомних си за всички ниско прелитащи съвети за това как да обличам детето, как да не го обличам, как да го храня, как да не го храня, как да спи, как да не спи, с какво да играе, с какво да не играе и т.н. този списък мога да продължа включително до дребни детайли – с какви шноли да вдигам бретона й. Няма да го продължа, обаче, защото отдавна престанах да слушам кой и какво ме съветва. Да отговарям на съветите с друго, освен с леко кимване също не си правя труда.

Това над, което се размислих е – Ако правя правилно едно единствено нещо, кое е то?  Т.е. кое е това (само едно) нещо, което съм убедена, че правя правилно.

Да, успях да си отговоря. А вие? Само едно, единствено нещо…, в което сте напълно убедени, че сте прави. (Умишлено използвам широкоспектърния глагол „правя“) 🙂

–-

П.П. Моля, ако въпросът ви кара да се замислите, напишете публикация във вашия блог. Връзка към задаването му тук е напълно незадължителна.

Comments
14 Коментари to “Едно единствено нещо”
  1. вили каза:

    Аз знам отговорът! И ще се включа, но не веднага! 😉

  2. keklanka каза:

    Аз много неща правя, ама не съм се замисляла кое да поставя на първо място като идеално.. относто дечковците.. най-големият зор със съветите е в първите по-трудни месеци. Поне при мен беше. Когато бебето тепърва се появява и процесите по отглеждането му тъкмо започват. И да – обличане, спане, къпане и бла бла и захранване и бла бла. От хода на времето просто виждам безмислието на повечето неща. Чудя се защо е това бързане с всичко, защо искат едно малко бебе на практика наведнъж да навакса с толкова много неща, мамка му, ами то животът е пред него.. такива глупости като тва на толкоз месеца трябва да яде, жълтък сега, ма онова другия месец.. честно голяма тъпня ми се струва. И когато детенце вече е поотраснало и е закрепнало изведнъж никой почти не ти се бърка. Чудя се какъв е този закон за всеобща гадост, когато хората се възползват от нерешителността, незнанието, страхът ти в момента когато за сефте станеш майка и те наскачат като пиявици.. тъй то. относно правенето замисли ме.. по принцип точно пред себе си не съм много скромна, обаче до колкото се знам нищо не мога да направя съвсем идеално, тъй като вниманието ми постоянно се отвлича на всички посоки.

  3. michtiti каза:

    Коментарът е редактиран
    Поздрави!

    Ралица

  4. Mari-ana каза:

    А, ако е повече от едно нещо? А трябва ли да се притеснявам, ако смятам, че 90% от това, което правя е правилно? И каква е разликата между убедени и напълно убедени? 😀
    П.П.Мога още… 😛

  5. su каза:

    ААА, аз вече на тоя въпрос не отговарям! Колкото пъти съм си позволила да кажа „Абе друго не, ама едикаквоси мога да го правя перфектно!“, толкова пъти съдбата/живота/отговорните фактори и други подобни са ме первали през пръстите. Понякога веднага, а друг път, така, оставят ме да си повярвам едно хууубаво и после – фрас- долу ниско в кокалчето :)))
    Последно май бях правила опити да се обявя за най-добрия мияч на чинии, ама и това не продължи дълго – саморазвенчах се…
    Така че, вече си научих урока. Не отговарям на този въпрос! :))

  6. deni4ero каза:

    изобщо не знам кое от всичко правя правилно. Едно знам – правя си косата правилно. даже постригах и Деница като мене 😉 Стана голям Ежо-Бежо 😀

  7. Хехе, Раличке – голям майтап:) Аз го написах за себе си, разбира се – по повод, че записахме Голямата досада в предучилищна, а не я оставяме в 4та група на детската градина. И познай – отвсякъде компетентни и …противоречащи си мнения, разбира се, побъркаха ни:))
    Накрая ми прозвуча назидателно (а аз много бягам от подобна опасност) и затова го завърших смешно, да си личи, че съм аз:))

    Пък въпроса ти е много …страшен!;)

  8. astilar каза:

    Кекле, виж коментара на Меми, за да разбереш, че съветването си продължава и по-нататък.
    Мариана, не знам ти, но аз се притеснявам за теб. 😛 Разликата е като при убедени и напразно убедени…
    Су, може би си права, но аз често изпадам в крайности тук. 🙂
    Дени4еро, 😀 в момента и двете с Кремена приличаме на разплетени дамаджани. До сряда трябва да измисля в какво да ни превърне фризьорката. Ще обмисля и Ежо – Бежо, като вариант. 😛
    Меми, аз така й разбрах. Първо много се смях, а после през нощта не можах да заспя, та станах и написах въпроса, който ме тормозеше. (опитах се да ти изпратя тракбак, но не се получи нещо)

  9. keklanka каза:

    А… съветването си продължава, но макар и мами за пръв път, вече сме почти стари кучета, защото докато съвсем в началото много повече се осланяш на инстинкти, по-късно вече си запознат и с личността на собственото си дете и си го познаваш и освен инстинкти имаш и нещо като познание и степен на предвидимост за бъдещето на детето. Защото поне аз в началото правех каквото си знам, но не ми беше лесно, щотот то е като да удряш на сляпо, знаеш,че така е правилно, но една част от теб я е страх, щото да е за твоя задник разбирам, ама то е за детето. Аз и сега съм изпълнена със съмнения за доста неща, но някак си повече си вярвам. а в началото сякаш хората усещат слабостта ти и се възползват от нея.

  10. Бо/Яна каза:

    Ей сега на Цветница бяхме с приятели на майка ми и на баща ми на вила.
    В резюме какво научих за себе си и детегледаческите си способности: това, че детето ми е радостно, спокойно, ведро, слънчево и нестресирано е изцяло заслуга на Господ и природата, но това, че още не може да седи стабилно и да се изправя, не обича месо и яде само по 2/3 бурканче от 120 гр. е изцяло моя ВИНА и ГРЕШКА.

    🙂 🙂 🙂

  11. astilar каза:

    Бо/Яна, свиквай, мила. :)Дано да е все така спокойна и ведра Марулка!

  12. alicegotlost каза:

    А само действия и предмети ли касае правенето, или може и да е в човекоотношения?…

  13. astilar каза:

    Сати, май ми се струва, че си се досетила какъв е отговора? 😉

  14. alicegotlost каза:

    Да:). Мерси:)! Не знам дали утре или кога; но муза точно по тоя въпрос имам.

Вашият коментар

