Стара


its-time2Да, време е да призная, че в момента се чувствам точно така. (да се отбележи употребата на „в момента“)🙂

Време е да призная, че колкото повече се опитвам и успявам да събера спомените си, толкова повече им се радвам.

Време е да призная, че нещата, които до сега са ми се случили са по-интересни и повече от тези, които в момента ми се случват.

Време е да призная, че вероятно никога повече няма да се влюбя за първи, втори, трети, четвърти или пети път. Може да се влюбя за шести, но едва ли…

Време е да призная, че най-хубавото, което ми предстои е да се радвам на живота, но не на моя, а на живота на Кремена.

Време е да призная, но не признавам.🙂

Comments
7 Responses to “Стара”
  1. Светла казва:

    Aма как ще се самолъжеш, е бива ли! не можеш да си признаваш неща, дето не са верни! Правилно, няма да признаваш!🙂
    Поздравявам те с това:
    „Forever Young“

  2. saty казва:

    Мънииичко може, много – не😉. А иначе, аз на съвети съм добра, ама само ако ги давам :)…

  3. вили казва:

    Да ти кажа и аз понякога се чувствам стара. И аз понякога съжалявам, че няма да се влюбя пак за първи или втори път(даже мисля, че едва ли бих се влюбила вече), а спомените ми вече са толкова много, че ги забравям колкото и да се пробвам да ги квалифицирам.
    Но не съм съгласна с мисълта, че „Време е да призная, че най-хубавото, което ми предстои е да се радвам на живота, но не на моя, а на живота на Кремена“. В никакъв случай не съм съгласна с теб! Мисля, че не трябва да се ангажираш само с живота на Креми, защото ще се изхабиш по-бързо, а трябва да намериш и още нещо или неща, с които да се разсейваш от време на време. И Креми ще е по-доволна ако мама има време за себе си. 😉

  4. saty казва:

    И Креми ще е по-доволна ако мама има време за себе си

    Да!!

  5. Mari-ana казва:

    Ехооооооо… Ако ти си стара, тогава аз каква съм? А… А…
    И въпросът не е дали ще го признаеш или не. Въпроса е дали го мислиш. Като искаш си го мисли. Аз категорично, и абсолютно, и за още мнооого дълго отказвам и да го мисля, и да го признавам. ПЪК!!!
    П.П. Да сме живи и здрави да видим, как животът ти ще се върти само около Кремена, когато тя стане на 18 години и излети от гнездото ти. А Вили е права. Кремена има нужда от майка, която освен, че мисли за нея, отделя време и за себе си.

  6. И хубаво правиш, че не признаваш. Защото не му е дошло времето … ,дечко, …😉

  7. Никакво признаване, сестро! Я се стегни!:)) Навън настъпва пролет, ехоо – не есен или зима. Как въобще стигна до такива мисли в такъв момент, не мога да разбера.
    Освен това…аааа, сетих се перфектното противостареещо средство – дръж се – още еднооо… БЕБЕ!!!

Вашият коментар

