Предай нататък


Теглото на един ангел – хранител е 120 грама. Така пишеше на кутията, в която пристигна по пощата. Тъй като това тегло е определено непосилно за чантите на пощальоните се наложи да погледам няколко дни известието за получаване на колет в портфейла си, докато се престраша да отскоча до пощата и да си получа подаръка.

feeОчарователен е и беше един от кандидатите за „такъми“, но все пак реших, че заслужава специално почетно място тук. Вкъщи съм го окачила на стената в кухнята. Щом го видя, Кремена ме попита: „Мамо, как се казва тази фея?“. „Казва се ангел.“ – отговорих, за да чуя веднага: „Ахааа, тази фея се казва Ангел!“🙂

Та феята Ангел получих от Рос (Благодаря! Наистина харесвам ангела, медальона и картичката! Получих три, вместо едно ръчно изработено нещо.😉 ), за да продължа инициативата на Молифчето.

И така уважаеми, с подобаваща за случая тържественост съобщавам, че първите 5 коментирали под тази публикация ще получат, в рамките на 1 година, нещо направено от моите ръце, за да проверят лично, дали наистина ръцете не ми пречат, както твърдя.😉 Същите тези петима, освен че трябва да отговарят на условието да имат блог, се задължават с получаването на подаръците си да продължат играта, като раздадат пет направени от тях подаръка. На добър час на кандидатите!😀

Comments
19 Responses to “Предай нататък”
  1. su казва:

    Ха! Влизам аз да видя, кой освен родата и приятелите е започнал да чете блога ми, и на какво попадам – игра🙂 Я да взема да се включа – Включ!

  2. Жени казва:

    Може ли и аз, моля, моля… (подскача, ама на стола си в офиса😉 )

  3. вили казва:

    Много ми харесва идеята! Малко съм вързана в ръцете, но започвам от сега сухи тренировки… 😉

  4. indra казва:

    може ли и аз да се класирам? а?

  5. Mari-ana казва:

    Предизвика ме вчера, Astilar!😛
    Добра съм в работата с ума, а не с ръцете. Та, умът се зае да измисли какво могат изобщо да правят ръцете ми. Е, измислих едно, две, три неща.😀 Така че, обаче, но, ако може, както се казва, разписвам се и като гледам четвърта подред.😀

  6. mysmalllibrary казва:

    Дали номер пет все още е свободен?!
    Когато прочетох началото на това, което си написала си казах – веднага обясни, че ангелите не тежат, защото тяхната плът е от огън…)
    Заслужих ли си хенд мейд подаръка и здравей?)

  7. astilar казва:

    Тъй, ще раздам 6 подаръка, защото чак сега видях, че един коментар безпричинно е задържан на „опашката“ за спам и го пуснах.
    От друга страна, когато mysmalllibrary (Силвия)е написала нейния коментар, петото място е било свободно.
    Избирам справедливостта, вместо правилата.😀

  8. astilar казва:

    Су, чак се замислих, дали пък и аз не съм от родата.😆
    Жени, добре, че са здрави столовете в офиса ви.😛
    Индра, явно wordpress и opera си имат някакви конфликти, които възпрепятстват коментарите. :)След като собственоръчно ти извадих коментара от „опашката“, казвам с усмивка – да, можеш да се включиш.
    Мари,знаех си, че ще измислиш нещо.😉 А аз, като съм добра и в двете „работи“, какво сега подтисната ли да се чувствам?😀
    Силвия, съвсем отскоро с интерес разглеждам малката ти библиотека и попълвам пропуски в моята. :)Здравей! Ако бях написала това, което си очаквала да прочетеш, нямаше да коментираш или само така ми се струва?😉

  9. astilar казва:

    Моля, Су, Жени, Вили, Индра и Силвия (голям алигатор с малка бибилиотека🙂 ) да ми изпратят адреси за подаръците на мейла – rlv2002 у абв-то.🙂

  10. Жени казва:

    Пък аз съм пропуснала коментара от 5.01. Късно ли е за мейли с адреси?

  11. astilar казва:

    Не, не е късно. Подаръците чакат някой да си ги потърси.😉

  12. astilar казва:

    Жени, пиша тук, за да не заблуждавам коментиралите в блога ти, че местата за подаръци са вече заети.😉
    Радвам се, че шишето ще остане в Хасково.🙂
    Много ти благодаря, че си снимала малкото сърчице! Кремена се зарадва, че си го получила и забелязала.🙂
    Весели празници от усмихнатите нас!

  13. Жени казва:

    То не че има блъсканица за подаръци😉
    Е, как няма да снимам сърчицето, че то е толкова специално🙂🙂🙂
    Надявам се, че празниците ви са минали слънчево и усмихнато😉

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Благодаря, Astilar! Благодаря, Д.Л.. Отивам да измисля още две неща, които мога да правя с ръцете си (3 вече измислих ). И да помисля върху проблема с […]

  2. […] Тези са първите, които се осмелих да направя. Една от тях запалих, за да се убедя, че гори и ухае чудесно; втората подарих на мама; третата още стои в шкафа (надлежно опакована в найлонова торбичка, за да се запази аромата й); четвъртата отпътува и успешно пристигна в София, за да задвижи моята част от играта “Предай нататък”. […]

  3. […] това е новата блог игра (и не само). Вече видяхме, че хората обичат да майсторят подаръци, да пишат разкази по […]

  4. […] Включих се в играта при Рали. Три седмици по-късно получих колет, а в него – лично изработния от подателя подарък. […]

  5. […] Включих се в играта при Рали. Три седмици по-късно получих колет, а в него – лично изработния от нея подарък. […]

  6. […] ми от играта Предай нататък, която започна molif-чето. С коментар при astilar се включих в играта, като с това поех отговорността […]



Вашият коментар

