Поп Каро 15 години по-късно


Често се припознавам, заглеждам се в разни хора, които ми се струва, че приличат на него… А как изглежда той само си представям. Десет години, че и повече не съм го виждала, дори на снимка.

Беше в магазина срещу мен, заедно с някаква жена и момиченце на десетина години. Видях го малко преди да излезе и тъй като земята не откликна на молбата ми да се разтвори, аз си помогнах – собственоръчно отворих плъзгащите се врати на склада и се шмугнах вътре. Да, скрих се. Секунди по-късно си помислих, че отново съм се припознала (и естествено, че да се крия е доста глупаво), затова излязох от магазина и го проследих с поглед. Карирана риза, кожен елек, дънки, брада. Само косата му вече не е руса, а побеляла,  не е толкова дълга и не е права, а накъдрена. Напълнял е, но въпреки това е запазил грациозната си походка.😉

Обаче е жив и здрав! Вече знам поне, че Поп Каро е жив и здрав!

Случи се в събота. От тогава си тананикам песничката за Ванечка. С известна редакция, е доста подходяща. А какви спомени ме връхлетяха…, смятам да ги запазя. Смятам също да пия една студена вода… с ракия и шопска салата.😉

Comments
3 Responses to “Поп Каро 15 години по-късно”
  1. Благовеста казва:

    Наздраве!!!
    И аз съм попадала в такава ситуация!
    Но и чесно да си призная, дори понякога си мечтая, да Го зърна… , ей така, за да върна малко минало в съзнанието и да забравя, понякога, трудното настояще.

  2. вили казва:

    Много ме замисли твоята статия. И от 9-ти се каня да коментирам, ама само глупости ми идват на ум.
    Хубаво нещо са спомените – как изникват на точното време и място! Пази ги, те са приятни и топлещи! За студената вода също ми хареса! Наздраве! 😉 😉

  3. deni4ero казва:

    добре, че моят поп каро е сега … the ex … out of space …

Вашият коментар

