Само за жени


😉

Comments
8 Responses to “Само за жени”
  1. Mari-ana казва:

    Честит Празник, Astilar!🙂
    Усмивки, мечти, щастие и много, много любов ти пожелавам!😀

  2. vilford казва:

    Честит празник, Рали!
    Хубаво е да си жена!!!🙂

  3. astilar казва:

    Честит празник и на вас!

  4. Жени казва:

    Честит празник и от мен!🙂

  5. вили казва:

    Честит празник и на теб!
    Бъди здрава, щастлива и нека винаги да има до теб едно рамо, на което да можеш да се облегнеш! 😛

  6. Честит празник и на мен!!:))))

  7. astilar казва:

    Вили и гръб, по който да удрям с юмруци.🙂 Мерси.
    Мамо Меми, и на теб, разбира се! Днес празнувам денят на мама.
    Много не смея да поздравявам, че си спомням как самата аз отговарях преди години на отправените поздрави.🙂
    Всеки ден се чувствам жена, точно толкова рошава, колкото и на 8-ми март, точно толкова бодлива и същевременно нежна.🙂
    Вилфорд, всеки ден е хубаво! И като прочетох коментара ти се усмихнах широко и после си помислих, че ми е хубаво да съм жена, защото не съм била мъж и не знам какво е да си… А на тях, дали им е хубаво?😀

  8. deni4ero казва:

    честит празник, маме!

Вашият коментар

