Куха лейка


– Да, аз съм. Здравейте, приятно ми е. Радвам се да ви чуя! Как ме намерихте? О, колко се радвам, че най-сетне успяхте!

– Ждджве.ъдп

– Да, разбирам, че не ви е удобно да говорите в момента.  Моля, извинете за безпокойството, но много се развълнувах, когато разбрах, че най-сетне сте ме намерил/а. Разплаках се от радост, разбирате ли? Кухите лейки са изключителна рядкост, почти антични предмети, изчезващ вид и за това така се радвам, че точно вие ме намерихте! Как, как успяхте?

– Ждджве.ъдп

– Добре, явно нещо ви боли, ако искате мога да препоръчам… със зеле.

Тъй. Разхождам се аз кухолейно из статистиките, докато небрежно си бъркам в носа (не пак, а отново или обратното – отнася се за разхождането, както и за бъркането (в носа)) и се увеселявам. Смея се тихо или на глас според съдържанието (тази дума не е много уместна точно тук, но друга в момента хич не ми се мисли. Мързи ме, просото е.). Изведнъж изтръпвам…! Гледам умно монитора. После пак изтръпвам и пак гледам умно. Него,  него гледам… мон… мон… Дьооо… не, не беше това мон… мон… и…тор.  Той казва:

– astilar вече знам

Колко мисли преминават през една куха лейка за минута, знаете ли? Аз вече знам. 🙂

Бързо премислих, дали съм добре заключена, дали всички щори и завеси са спуснати, дали телефонът ми е на една ръка разстояние.

Някой вече знае! Знае за кухолейните ми мисли и ей сега, ще позвъни на вратата! (или ще затропа с юмуци?)

За минута (по малко, дори) през кухолейната ми глава преминаха тези „мъдри“ мисли, обаче когато се досетих (Merci a mon Dieux et a ma tort), извиках: Гееееееергеее! И после много се смях.

Защо ли?  Защото съм куха лейка. А ние кухите лейки обичаме да се смеем без прична. В кухотата ни някак смехът по-добре отеква.

Е, не че не си мечтая да срещна плътна лейка. Мечтая си, много даже в кухолейното ми ежедневие (то  в това ежедневие няма и друго какво да правиш),  си представям лейки пълни с нещо. Няма значение с какво. Само да са пълни.

Ех, мечти, мечти…

Здрасти 😉

Comments
6 Коментари to “Куха лейка”
  1. вили каза:

    Здравей! 😛 Признавам само допреди минута се чувствах куха лейка. Попълвах тест на английски, а английският ми е доста зле, но не се засмях за това, че съм куха лейка. А явно е трябвало. Поправям се и започвам да се смея 😆 😆 😆

  2. Mari-ana каза:

    Слагаш интересни имена на категориите, етикетите, постове си.
    Не се учудвай, сепвай или изтръпвай, ако тези дни бъдеш намерена по следните изрази:
    „Astilar не пип че пляс“ 🙂
    „Astilar благодаря с усмивка“ 😉
    „Astilar ръцете не ми пречат“ 😀
    Мога да продължа още… 😉

  3. Афанасий каза:

    Данный пост реально помог мне принять очень важное для себя решение. За что автору отдельное спасибо. Жду от Вас новых постов!

  4. DeLuX каза:

    A we tyk sichki sme kuxi leiki :D:D:D:D:D
    😛 😉

  5. Djindo каза:

    Миии аз съм свободен…

Вашият коментар

