Et si tu n’existais pas


daga11

Ако те нямаше,

кажи, защо бих съществувал аз?

Да се влача в света без теб,

без надежда и вдъхновение.

Ако те нямаше,

щях да изобретя любовта,

като художник с ръцете си да родя

цветовете на деня,

за да ги разпространя.

Ако те нямаше,

защо бих съществувал аз?

Скитниците заспали в скута ми

не бих обикнал никога.

Ако те нямаше,

щях да бъда прашинка

в света, който се върти,

щях да се изгубя

и да копнея по теб.

Ако те нямаше,

кажи, как бих съществувал аз?

Щях да се преструвам,

но нямаше да бъда истински.

Ако те нямаше,

мисля, че щях да открия

смисъла на живота, отговора на въпроса,

за да мога да те създам

и просто да те гледам.

Това са подаръци за всички и особено за един.🙂😉 Човек.

Снимката е моя, какво точно има на нея ще разкажа някой друг път.🙂

Текстът също е мой🙂 – превод на песента от заглавието на Joe Dassin, ей  от кога съм го обещала 😳

Връзката между двете – снимката и текста е почти неуловима, дори аз рядко я улавям, но щом я уловя винаги се възползвам.🙂

Comments
11 Responses to “Et si tu n’existais pas”
  1. astilar казва:

    То и тук има клипче, приятелю🙂 Точно там, където съм обещала.😛

  2. Аааааа, видях го аз, ама не е честно … трябва в един прозорец клипчето, в друг – текста. Сложна работа …😉

    Мани, тая песничка скоро я слушах, но покрай възмущението ми си спомних Жан Габен. Гласът му ми напомня парижкия въздух.

  3. astilar казва:

    🙂 В last.fm съм си събрала страхотна колекция.
    Следва продължение на клипчетата с преводи, когато имам вдъхновение, де.😉

  4. Стискаме палци вдъхновението да те озарява по-често.🙂

  5. Mari-ana казва:

    Ето, видя ли Astilar, и други трудно са намерили клипа.😉 Ох, да се успокоя, че не е от русото.😀
    Песента е страхотна, думите също. Еххх, сега и някой да ми я запее на ушенце.🙂
    А на снимката виждам дъга.😀 Красива е, за когото и да е.

  6. вили казва:

    Страхотна е! И песента и превода и дъгата….

  7. Жени казва:

    🙂
    Пък и аз как обичам да разпространявам цветовете на деня, ама всякакви…

    P.S.И също от няколко месеца ползвам last.fm😉

  8. deni4ero казва:

    да … и аз нещо подобно-потресающо-любовно-велико си мислех, че е. Благодаря🙂 Преводът е много приятен!

  9. Рос казва:

    Разтопи ме тази песен… хубаво е да си припомняш добре забравеното старо.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] от хартия, оцветено е също с хартия (спомняте ли си дъгата?), виси над входната врата, когато Кремена не си играе с […]



Вашият коментар

