Градината на любовта


Не, това не е празнично превъзнасяне, а разговор с поета Адмирал Ани🙂

Astilar каза: „Ухание на свежи цветя с кехлибарен привкус.“ Току що прочетох това изречение😀

Адмирал Ани каза: Къде го видя?

Astilar каза: На един етикет.

Адмирал Ани каза: (rofl)

Адмирал Ани каза: И кой го е измислил?

Адмирал Ани каза: Дай линк, де!

Astilar каза: Какъв линк?

Адмирал Ани каза: Къде го четеш?

Astilar каза: Понякога нещата са написани и на хартия. 😀

Адмирал Ани каза: ахаааааааааа, верно май имаше такова нещо… някога, кога ли беше?

Astilar каза: А го е измислил някой, който е ял кехлибари😀

Адмирал Ани каза: хахаххахахахаххаа

Astilar каза: И аз се развеселих неимоверно.

Адмирал Ани каза: Аз бих написала, че е пил вино с кехлибарен привкус.

Astilar каза:😀 и ти значи си опитвала вкуса на кехлибарите.

Astilar каза: Щото обикновено кехлибарен е цвят, не вкус, не аромат.

Адмирал Ани каза: Всъщност цялото изречение подхожда на описание на вино.

Адмирал Ани каза: Ей че си – ай сега подробности – важна е поетичността!

Astilar каза: Но моят приятел, когото подозирам в авторство се поувлякъл в разбиването на клишета🙂

Адмирал Ани каза: (rofl)

Astilar каза: А иначе ароматът го е нарекъл – „градина на любовта“

Адмирал Ани каза: лелеееееееееееееее, ама много ми харесва

Адмирал Ани каза: Той така е описал свещ, така ли?

Astilar каза: Да, Мари.

Адмирал Ани каза: поетично-романтичното

Адмирал Ани каза: така

Адмирал Ани каза: искам и аз една

А какъв, Адмирале, е вкусът на кехлибарите (освен поетично романтичен)?😆

П.П. Извинете ме, че точно днес отново съм иронично-реалистична.😉

Comments
10 Responses to “Градината на любовта”
  1. Жени казва:

    Аз ли се бъркам или кехлибарена течност викат е бирата и то заради цвета?
    (И аз се извинявам, и мен нещо ме е прихванало настроението на astilar)

  2. Mari-ana казва:

    Кехлибареният привкус е сладък и омаен като любовта, и тежък и опияняващ като старо червено вино.😀
    Ще запаля „Градината на любовта“, ще си сипя чаша Мавруд и ще полетя с мечтите си.🙂

  3. deni4ero казва:

    аре пак лензене … на мене пък кехлибарен ми звучи като хлебарка, та не ми е особено приятна тази дума, въпреки че изглежда хубаво кехлибара … не хлебарката …

  4. Mari-ana казва:

    А случайно да знаеш Deni4ero, че би могло да има кехлибар с хлебарка (или друго насекомо).😉
    И ще се лензя колкото си искам ПЪК!!!😛
    целувкиииии и наздраве😆

  5. вили казва:

    Тази свещ трябва да е много специална. И да има отредено специално местенце на днешният ден. Да е в поднос във формата на сърце и с две чашки за червено вино и освен това двама усмихнати, влюбени…. 😛

  6. astilar казва:

    Предлагам въвеждането на нова дума – кехлебарка😀😉
    Мари, не ми закачай бръмбарите! Не ми ги слагай в кехлибари, че и лензенето няма да те спаси🙂
    Вили, свещи паля всеки ден с всякакви аромати, защото си ги харесвам, че и Кремена вече покрай мен все „нов свещ“ иска.🙂
    А по повод формата на сърце… мислех си преди няколко дни, дали има нещо, което китайците не са се сетили да произвеждат под формата на сърце?🙂

  7. Яна казва:

    Според мен твоят приятел е синестезист и затова знае какви са на вкус кехлибарите🙂

    Добре че ние имаме приятел с РД на 14-ти, че иначе щях да прекарам деня в самоиндуцирана кома, макар че тази година не ходих на шумен хиперинтелектуален купон, защото вардих Марулята у дома самичка и четох простотии в бг-мамма🙂🙂🙂

  8. deni4ero казва:

    колкото до кехлибара и политането, Мари, спокойно можеш да полетиш и с бира, не се кОси, ако немаш парички за вино😛 ‘ ма на кого ли го разправям аз тва, на баш вожда на вождовете …

  9. astilar казва:

    И тя веднага последва съвета ти, Деничеро.🙂
    Документирахме го, дори.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] запаля “Градината на любовта”, ще си сипя чаша Мавруд и ще полетя с мечтите […]



Вашият коментар

