Atiku Abubakar & ZuleZoo


Отдавна се каня да коментирам спамовете, които получавам в електронната си поща, но този днес не мога да подмина, още повече, че ме заведе и на интересно място🙂 Ето първо превод на текста:

Внимание,

Аз съм бившия Вице Президент на Нигерия (г-н Атику Абубакар). Четох бизнес информация за вашата страна и знам, че би било сигурно и по-печелившо да се инвестира там.

Интересувам се от инвестирането на огромна сума пари във вашата страна. Обещавам да изпратя писмо до електронната ви поща възможно най-скоро след като ми върнете незабавен отговор. (б.м. – точно така пише, не е грешка при превода🙂 ) Бих искал да науча повече за процедурите, ако предложението ви интересува.
За повече подробности, ето и личните ми данни за контакт:

HomePage и т.н.

Прочетох внимателно написаното в страницата на BBC и първото, което ми хрумна е да попитам г-н Абубакар, къде е чел въпросната бизнес информация, за да я прочета и аз, а защо не и да я разпространя?😀

И не, не се интересувам от никакви предложения, защото в страната ми има достатъчно корупция, че да си внасяме и от Нигерия.

Е, прочетох информацията за Нигерия и в Уики. После, тъй като харесвам музика от Африка, а не се сещам, дали съм попадала на нещо от нигерийски изпълнител, се поразрових в „тубата“, където попаднах на няколко клипа на ZuleZoo (пътьом теглих една наум по адрес на гугле-то, което ме пита: „Сигурни ли сте, че не търсите Zalez?“) и още разни любопитно неща открих из тубата, но за тях друг път.😀

Вашият коментар

