Наследникът


Няма грешка! Роди се наследник на Агент Нонч! Мъж е!😆

А, ето как научих и аз. Звъня снощи на Агент Нонч, за да честитя рождения ден на голямата й дъщеря. Благодари ми тя и през смях казва: „Утре пак да ми честитиш! Аз съм в предродилна зала, лежа и не мърдам, щото съм обещала на Е., че бебето няма да се роди на нейния рожден ден! Ох, трябва да се спазват обещанията, които даваме на децата. Остават ми още три часа, няма проблем, лекарите казаха, че ще издържим.“

След тая реч останах почти без думи, но си поговорихме още малко, за да й минава по-бързо времето, дори Кремена се включи в разговора. Днес само смс си разменихме, за да каже, че са добре.

Честит ти син, луда главо! Дори името му още не знам, но доколкото те познавам, едва ли ще е Данчо.:mrgreen:

Comments
9 Responses to “Наследникът”
  1. deni4ero казва:

    еййй, браво на агент нонч! Живи и здрави всички!

  2. Mari-ana казва:

    Браво! Да са живи и здрави, всички!🙂

  3. Emma Hadjieva казва:

    SUPEEEEEEEEEEER!!!! Da sa jivi i zdravi zialoto semeisto!!!!

  4. vilford казва:

    Да са живи и здрави и бебока, и каката и майката, че е остискала до следващия ден!!!🙂

  5. keklanka казва:

    Честито появяване на малкото човече на света, честито на героичната мама и на цялото семейство!

  6. вили казва:

    Честито на агент Нонч и семейството й. Всички да са здрави и щастливи!😉

  7. Яна казва:

    Ураааа! Нека светът да се населява с щастливи беззъби усмивки!🙂

  8. Lady Frost казва:

    Ех, имах нужда от подобна новина! Честито на щастливите родители и на каката!🙂

  9. astilar казва:

    Димитър-Боян😀 благодари на всички и ви поздравява!🙂

Вашият коментар

