Уважаемо лето двеиляди и девето,


Не е случайно, че изчаках дор до три дни преди да се обърна по-официално към теб.
Ако беше разбрало по-раничко, какви съм ти ги намислила, можеше и да решиш да избягаш. Сега връщане назад няма!

Малкото ти братче двеиляди и осмо лето бе много мило с мен, разреши ми да потегля на път към себе си, че и до някъде да стигна, дори. На теб се пада да ме заведеш до края на пътуването. Ти си това, дето ще ми помогне да започна да разказвам за него и ще предадеш на батковците си … и десето, … и единадесето, … и…, и двадесето лето, да бътат все така търпеливи и да не се плашат от нещата, дето и на тях съм им ги намислила, ама само да сме живи и здрави! 🙂

Comments
6 Коментари to “Уважаемо лето двеиляди и девето,”
  1. deni4ero каза:

    аз си мисля нещо

  2. Mari-ana каза:

    И аз бих казала същото. 😉 Горкото лето двеиляди и девето. 🙂 Много работа го чака. Аз пък какво съм му замислила… 😛

  3. Yana каза:

    Ееее, ама колко бързаш чак до някакви краища да стигаш. А после?

  4. вили каза:

    Желая ти една чудна година и всички мисли да ги сбъднеш! Здраве, любов и търпение! 😛

  5. astilar каза:

    „Човек предполага, но Бог разполага.“ – не съм забравила. Дори и една крачка напред (или назад в зависимост от гледната точка 🙂 ) да направя, вече ще съм сбъднала мислите. 🙂
    Яна, всеки край е ново начало. Не мисля, че е по силите ми да стигам до края на краищата. 😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] “Уважаемо лето двеиляди и девето, ако беше разбрало по-раничко, какви съм ти ги намислила, можеше и да решиш да избягаш. Сега връщане назад няма!” […]



Вашият коментар

