Шушумуши, а плюшките спинкат :)


За десетина минути (добре де, нека бъдат 15) съм се за забляла в монитора. Карамелчето по изключение не е възкачено на главата ми и го чувам как си шушумуши и ромоли до мен.

Ставам, виждам и прихвам да се смея.

– Ти ми се ладваш, мамо!?

– Да, мила, много ти си радвам.

– Това е лег’ото и ние спим тук.

– Браво на вас!🙂

– Ще почакате ли да взема фотоапарата, за да ви снимам?

– Да, мамо. Мого е хубаво, нали?  Мого е весело.

100_1451

Е, как да не съм усмихната?😀

Comments
6 Responses to “Шушумуши, а плюшките спинкат :)”
  1. вили казва:

    Красива, приказна картина! Как да не се усмихваш 😛

  2. vilford казва:

    😆
    Хубава игра! Но съм сигурна, че не я играете често – все пак изисква се да се стои на едно място.😉

  3. astilar казва:

    😀 Вили, май си права.🙂 Не е последвало повторение.

Вашият коментар

