Пет усмивки, шестата от мен :)


Първа ме усмихна Вили, после кръстницата ми Дени4еро (споменах ли, че едно от любимите ми имена е Астиларчук 😀 ), след това LeeAnn ме заговори в скайпа,  докато й се оплаквах, че е време да седна да напиша настоящата публикация, а тя ме успокояваше да не бързам и да я напиша, когато ми е кеф 🙂 , що да видя – от нея също имам награда. 🙄

Тук някъде се сетих, че няма да е зле да наобиколя и да разгледам кой-кого и защо 🙂 . Идеята се оказа полезна – с усмивка си получих наградата и от Мариана , и от Калина.

Любопитно ми стана, дали мога да стигна до началото на играта и продължих да се разхождам назад по линковете. Не стигнах до началото, но попаднах при Вагелис Влахос, който  я е прехвърлил в българсите блогове. Снимките му са великолепни! Както и снимките на хората, предали му задачата да продължи играта. Бях също в Испания, в Щатите, във Франция. 🙂

Някак без да го търся, ми се стори, че открих смисъл – да станеш част от мрежа с хиляди, а може би милиони разклонения, да видиш снимки или прочетеш текстове,  които вероятно не биха попаднали пред погледа ти, да откриеш хора с различно от твоето поведение и много да се зарадваш на случайната среща.

И така – шест неща, които ме правят щастлива:

1. Кремена, постоянното й бърборене, безбройните й въпроси, „игличките“ в дупето й. 🙂 Възможността да  се уча от нея.

2.  Останалите членове от семейството ни (с които по-често говорим по телефона, отколкото се виждаме).

3. Пътищата и кръстопътищата (в буквален и преносен смисъл), броденето по тях.

4. Всичко, което хората са решили да споделят с други хора – Изкуството във всичките му форми.

5. Срещите, разделите и новите срещи със старите приятели, които създават уют. Връзката между миналото, настоящето и бъдещето.

6. Възможността да населя малкия магазин с усещането за щастие, което получавам от първите 5 изброени и така да заразявам с него. 🙂


На кого да предам задачата да продължи? (Отварям скоба, за да поясня, че това разбрах от разходката си из блоговете на участниците преди играта да дойде в българия и за да уточня, че продължаването не е обвързано със срок и не е класация. Освен това се опитвам да разпръсна играта в много различни посоки и така да открия още нови пътища, които да ме направят щастлива. 🙂 )

По азбучен ред:

dEtails , чиито снимки харесвам много! Децата ни са почти връстници и искам да чета още разкази за нейния палав син. 🙂

Индра Макондо, която незнайно защо е често търсена в моя блог. Имам да ви разказвам за една среща с нея, която още повече осмисли заниманието ми „магазин“. 🙂

Keklanka с надежда да си събере по-скоро „чарколяците“, както тя сама ги нарича. 🙂

Morningseeker отново, защото има очи, ум и  хъс (енергия, ако повече ви харесва), има Мнение и го защитава.

Рос и  UnicusBulgaria. Намерих страницата от коментар в един от блоговете, които чета.  Не обича верижни игри, както и аз 🙂 . Ръцете не й пречат, топлината в сърцето още по-малко. 🙂 Тепърва ще се разговаряме с нея. 🙂

Vegecat, чиито публикации чета с интерес и някои от тях превеждам тук (не съм го правила отдавна, трябва да се коригирам) 🙂 . Макар и в Квебек се е запътила на там, откъдето аз се връщам. 🙂 Ще и разкажа за верижката в и-мейл.

Vegecat, dont les billets je lis avec intérêt en traduisant certains d’eux ici (je ne l’ai pas fait depuis long temps et ça demande une correction) 🙂 Malgré qu’elle habite a Québec, elle va la d’où je reviens. 🙂 Je vais lui raconter pour la chainette dans un e-mail.

Весели празници на всички!

Comments
15 Коментари to “Пет усмивки, шестата от мен :)”
  1. вили каза:

    Седмата усмивка е от мен! 😛 😛 😛

  2. kalina каза:

    Хахаха, съжалявам, че съм те натресла на нещо без да знам, че не го обичаш 🙂 :)Но се надявам , че си се забавлявала.

  3. astilar каза:

    Вили, 😛 ти си рекетьор от класа, дето с финес вади душичката. 😀 По едно време щях да ти показвам мускули. 🙂 Обаче утре ще видиш вместо тях – синя круша. :mrgreen:
    Калинче, не си ме натресла ти. 🙂 Интересна ми беше разходката. 🙂

  4. Mari-ana каза:

    И от мен голяма усмивка. 😛 Осмата 😉

  5. vaggelis vlahos каза:

    HI
    I WOULD LIKE TO KNOW WHAT MY NAME IS DOING WHERE. IS IT POSSIBLE TO MAKE A TRANSLATION?
    THANK YOU

  6. Defiler каза:

    Добавил в закладки. Теперь буду почаще читать!

  7. Рос каза:

    Усмих и от мен! Напиши ми кой ти е най-удобният начин да получиш нещо от мен- а) по пощата б)по Дядо Коледа в)на по чаша чай г)още го мисля ли мисля…

  8. astilar каза:

    Рос, най-приятно би ми било на по чаша чай, но това в случай, че имаш път към Стара Загора.
    Ако нямаш, ще ти изпратя адрес на мейла.
    Поздрави!

  9. Рос каза:

    Имах веднъж път-на път за морето… но беше преди двe години 🙂 Хайде изпрати тогава едно адресче на мейла ми-rositsa ет unicusbulgaria точка com

  10. Медея каза:

    Завтра разошлю ссылку всем сотрудникам, тут прикольно

  11. bliffinfeli каза:

    Помогите поставить сайт на такой же движек.

  12. Ем каза:

    Как всегда на высоте!

Вашият коментар

