Следващите срещи


Знаете ли какво означава внезапна командировка? В 19,30 си седиш пред компютъра в офиса в София, а в полунощ вече взимаш душ преди да си легнеш в хотелското легло в Стара Загора.

Сполетяха ме няколко такива през следващите два месеца. Изобщо не ми беше забавно. С цел засилване на „възпитателното“ ми въздействие върху „неграмотния индивид“, когато посещавах офиса му се обличах с дрехи, различни от любимите ми дънки и тениска. За подчертаване на строгостта ми носех очилата през цялото време, а не само пред компютъра, както обикновено.🙂 Изглеждах сърдита или по-точно – бях сърдита!

Съвестно ми беше, че я тормозя. Обаче беше единствения човек, който обясняваше. Всички останали, към които се обръщах с въпроси само казваха: „Прати файла, аз ще го поправя.“ И да, поправяха го, но изобщо не разбирах как, така че при следващия проблем се налагаше да търся отново помощ.

По телефона звучеше все по уморена и изтормозена, но въпреки подробните записки, които си водех при посещенията й, въпреки курса за работа с Ексел, продължавах да имам въпроси.

Ха, ха, сега си спомних как веднъж, към края на работния ден, връщайки се от някъде го видях на рецепцията във фоайето обърнат с гръб към мен. Бях се засилила към моето си бюро, обаче направих рязък завой и отидох да пуша на терасата, изчаквайки го да си тръгне. Ми, не исках да го виждам, не исках да говоря с него.

П.П.🙂 За къде сте се разбързали? Предупредих, че ще разказвам бавно.🙂

Comments
8 Responses to “Следващите срещи”
  1. Яна казва:

    Ама те съвсем бебешки тия твоите „лъжички“, дето ги раздаваш на час по една🙂
    Пиши, ние четем в захлас🙂

  2. Мда – кой каквото не иска това му се случва.😉

    Бе ти разказвай бавно, ще видиш като се изсипят увълчени фенове на гарата в Стара Загора да искат да побързаш.🙂

  3. kalina казва:

    🙂 Яна е права, на час по лъжичка. Искам всичко наведнъж…Моля тееее.🙂

  4. Svetlina казва:

    Мен пък ми харесва на части🙂 Ние детегледачките страшно добре редим пъзели🙂

  5. astilar казва:

    Особено, ако гледате цялата картина😛

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] 23, ноември, 2008 Другите герои Posted by astilar under … ergo sum, Puzzle, Изведнъж си спомних, Обичах – обичам, Хора разни   Това е разказ с продължение. […]



Вашият коментар

