Игри за майки


Видяхме с Кремена на витрината в една книжарница картонени къщички. Т.е. аз ги видях и започнах да разглеждам, а после ги показах на Кремена. Показването не беше измежду най-добрите идеи, които са ми хрумвали, но когато го разбрах беше твърде късно. 🙂

– Мамо, искам къща!

– Да, мила, искам и аз. 🙂 Почакай да ги разгледам, за да избера.

– Не, не, мамо, аз искам ТАЗИ къща!

– Тази не се продава, виж тук на картинките са нарисувани други къщи. Ще си купим картинка и когато се приберем ще си направим къща.

– Нееее, не искам картинка! Искам къща!

– Слушай внимателно, сега ще ти обясня. Това е играта – да имаш картинка и после тя да се превърне в къща. Като се приберем ще ти покажа как. 🙂

– Да се плевълне ли? Как? Искам да ми покажеш!

– Чудесно! Харесва ли ти кухнята, например?

– Да, мамо.

Мир, спокойствие, усмихнато дете, което подава книжка на продавачката. 🙂

Малко по-късно, докато пием кафе, всички, които минават близо до нас биват поздравявани, а тези, които отговорят получават за благодарност подробна информация – „Аз съм Клеми на тли години. Това е мойта мама. Виж имам книжка, която мама ще наплави куфня.“ 🙂

Въоръжена с линия, макетен нож, ножица и лепило се залавям със строежа на къщата веднага след обедния сън (около 17 часа, май). Кремена наблюдава с интерес и естествено не спира с въпросите – „Какво е това?“, „Сега какво правиш?“, „Защо правиш така?“ и т.н. По някое време и омръзва и отива да си играе в хола, но не пропуска да дотичва през 10 минути и да пита:

– Готова ли е куфнята?

– Не, готов е хладилника, виж.

– Еееее! (поощряващ ме възторг 🙂 )

picture-001

Няколко часа по-късно най-сетне приключвам. Предвид, че ми е за първи път, резултатът е приличен. Кремена е доволна и толкова нежно пипа обзавеждането на кухнята, че веднага съм готова да започна да сглобявам следващ модел.

Вече съм се подготвила да „строя“ къмпинг,  :mrgreen: а днес ще разгледам книжарницата отново, за да избера следващ картонен модел.

Повече за картонените играчки.

Comments
17 Коментари to “Игри за майки”
  1. Жени каза:

    😀 Леле и аз искам къща 😛

  2. вили каза:

    И аз искам! Може ли, може ли и аз да получа „куфня“? 😉

  3. Svetlina каза:

    Ей сега ще извадя лупата и ще търся за още по-малки надписи. Може някъде да пише, че ще направиш и замък с 1300 стъпала 🙂

  4. Lady Frost каза:

    пуф! много обичам такива картонени работи. Не знам дали Божката ще си пада по куфни, но поне картонени замъци, колкото щеш!
    BTW, справила си се перфектно! 🙂

  5. astilar каза:

    Жени, Вили, каква къща (куфня) искате? На картинка или вече превърната? 🙂
    Светлина, малките надписи са ми за награда от WordPress 🙂 Не търси подтекст. Ще правя къщата на Баба Яга :mrgreen:
    Лейди Яна :), благодаря за похвалата! А дали е куфня или замък за брамбазъците май не е от голямо значение, по-важно е усещането, че „мама прави нещо за мен“. Ама ти това си го знаеш. 🙂

  6. Emma каза:

    Aaa i az iskam kasta, ama s muzikalna zala, da ima szena, i razlichni muzikalni instrumenti, zadaljitelno piano i ne zabraviai publikata, bez koiato kak ste ima predstavlenie a koi ste sa izpalnitelite ostaviam na teb

  7. astilar каза:

    Готово Емма, сцена няма, но има роял. 🙂 Веднага се залавям да сглобявам залата.

  8. keklanka каза:

    Това ми хареса мдаааа.. откога съм си заплюла сума креативни игрички, ама Теди пусто още е малка, та я чакам малко да порасте и да имам извинение, че правя нещо за нея 😛

  9. Жени каза:

    Ами аз обичам да майсторя, така че май ще си потърся нещо подобно тук 😉

  10. vilford каза:

    Aз на подобни дейности съм с прехапан език, за да си личи колко много се старая. Само се чудя как не са ти изчезнали части, след като имаш „помагачка“?!

  11. astilar каза:

    Жени, виж в МОЛ книжарницата, ако не намериш ще ти изпратя от тук. 🙂
    Вилфорд, не ми изчезва нищо, защото Кремена помага, а има тренинг от едни други дейности, за които още не съм споменавала. 🙂
    СветлинА, вече имам и замък, обаче не съм му броила стъпалата. 😛

  12. вили каза:

    😆 Искам „куфня“ сама готвеща и миеща, а аз ще похапвам сладко. Ей, такава я искам! Може ли? 😀

  13. Жени каза:

    Ще погледна 🙂 Ама другата седмица, че предвид прогнозите, през тази ще си остана вкъщи 😉

  14. astilar каза:

    Вили, може, но ако се смалиш до височина 5 см. 🙂

  15. Lora каза:

    i az obi4am da stroq ka6ti4ki ot karton.No taqbva da izrezva6 mnogo…

  16. juji каза:

    АЗ СЕ КАЗВАМ ЖУЛИЕТА И СЪМ НА 9 ГОДИНИ!ПРЕДСТАВЯМ СИ МОЯТА КЪЩА ОТ КАРТОН.ЩЕ ИЗПОЛЗВАМ ФАНТАЗИЯТА СИ И ЩЕ СЕ ОПИТАМ БЕЗ МОДЕЛ ДА СИ НАПРАВЯ КЪЩИЧКА.НАДЯВАМ СЕ ДА МИ СЕ ПОЛУЧИ!

  17. juji каза:

    КАК Е ИМЕТО НА ЖЕНАТА С ИСТОРИЯТА?НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ?

Вашият коментар

