Туту тоя чадъл + инструкции за употреба


Прибирам се от работа в една дъждовна вечер с чадър в ръка. За всички, които са чели за фара и мислят, че ходя на работа само, когатато вали :)  уточнявам, че не са далеч от истината. Той така подрежда нещата, че в слънчевите дни да почивам, а в дъждовните да работя🙂

Кремена ме посреща с „Мамо, дай тоя чадъл!“ и след отговора: „Мокър е, ще го сложим в банята да изсъхне.“ ме пита „Защо носиш чадъл? Вали ли? И аз искам туту тоя чадъл!“Отговарям, че вали, но навън. Вкъщи за радост не вали🙂 и чадър ще има, обаче друг път, защото сега е късно и магазините са вече затворени. „О, затволени ли са? Утле, утле ще ми купиш чадъл, нали мамо?“

– Да, мила утре ще ти купя чъдър. И ще излизаме с него, когато навън вали.

– Искам да ми купиш туту тоя чадъл!

– Не, няма да е като моя, ще бъде по-хубав, специален.

– Улааа, утле, нали мамо.

Не забравих за обещанието си.🙂 А Кремена ме захвана от вратата: „Ти ми носиш подалък?! Купи ми чадъл!“

Играта с чадъра започна веднага, показах как се отваря и затваря. Тръгнаха с куклите на разходка с „чадъла“🙂

На следващия ден си измисли нова игра.

100_1336 – Маааамооо, тълси ме! Питай „Къде е Клеми?“

И мама тръгва да я търси, като си задава на глас въпроси: „А, къде е Креми? Я да видим, дали не е на терасата? Няма я. Я да видим, дали не е под дивана? И там я няма. Я да видим в шкафа… Няма я Креми.“

100_1335 Иззад чадъра се разнася звънък смях, но чадъра не помръдва. Креми я няма, скрита е и мама не може да я намери🙂

– О, Креми я няма. Започвам да плача. Къде си Креми? Креми, моля те покажи се!

100_1338 – Мамооо, тук съм!

Следва „О, колко се радвам, че те намерих!“, гушкане и целувки.🙂

И „Мамо, айде пак. Питай къде е Клеми, тъси ме, плачи, мамо.“🙂

Те така десетина пъти😀

Comments
5 Responses to “Туту тоя чадъл + инструкции за употреба”
  1. вили казва:

    Мъничко, сладичко, под пъстричко е скрито.Що е то? Клеми с шарено чадълче 😉
    Хубава игричка. Ей, тези деца непресъхващ извор на сладки думички и игри безспир 🙂 🙂

  2. deni4ero казва:

    невероятно😆 ние тази игра я играем, когато Деница се скрие зад ръчичките си или си сложи нещо на главата – тогава настава лудо търсене😉

  3. vilford казва:

    A при нас играта е с допълнително условие: „Мамо, търси ме където ме няма!“. Е, така ама никога не успявам да го намеря.😉

  4. keklanka казва:

    И ние така си играем, Теди си слага нещо на лицето и така, или аз се крия зад кошарата и тя ме намира, или тя се крие в ъгъла на кошарата и аз я намирам😛

  5. astilar казва:

    Всички деца обичат да играят на криеница. Както разбирам, майките им също😛

Вашият коментар

