Ловците на вятъра


Споменавала съм ги вече тук🙂 и въпросът на Вили в коментарите към предишната публикация ме подсети за тях.

Това са необходимите за изработването им материали и инструменти.

Мидени черупки с дупка.🙂 Интересното при тях е, че вероятно са много стари, защото личат различни по цвят и форма пластове. На места черупките са удебелени, а на други доста изтънели и дори пробити. Самите миди са ронливи, когато са мокри. Спомням си утрото, когато след изгрева тръгнах по плажа с една кофа и пръчка в ръка, за да търся ТОЧНО ТАКИВА МИДИ.🙂 Спомням си как си казвах наум: „Хайде, стига рови, достатъчно черупки събра!“ и точно тогава забелязвах нова, още по интересна и красива от предишната, после още една, и още, и още до поредното: „Хайде, стига…“, след което неизбежно намирах нова мида. По едно време започнах да си повтарям „стига“ само, за да проверя, дали наистина след всеки момент, в който се появи желаниета да се откажа намирам нова черупка. Аха.

Аз бях отговорник само по събирането на подходящи материали. Комбинирането на мидите с пръчките и изработката на Ловците на вятър оставих на професионалистите🙂

Името – Ловци на вятър е свързано със свободните им движения, с които улавят вятъра (защото са леки) и прекрасният звън, който произвеждат, когато Вятърът свири на тях.

Всички заминаха към различни краища от вътрешността на страната, двама дори в странство.

Ловецът, който дойде с нас в Стара Загора е окачен на почетно място на терасата, но пее рядко.

А на плажа беше такъв палавник🙂

Гледам го сега и си мисля за всички „стига“, за желанието да се откажа, да спра и да се оттегля приела мисълта, че вече „имам“ достатъчно… и за всички възможности да продължа, които неизбежно се появяват, за да ме насърчат да продължа търсенето.🙂

Comments
4 Responses to “Ловците на вятъра”
  1. вили казва:

    Леле каква практична красота сте измайсторили!!! Никога не ми е идвало на ум, че може да се направи от миди. Гениално!!😛😛

  2. вили казва:

    Какво хубаво и топло море. Вече ми е тъжно за лятото и най-вече за морето.😦 И аз така събирам миди. Вървя и все ще се връщам, но виждам още по-хубава, уникална мидичка и продължавам, продължавам…. 😉

  3. Svetlina казва:

    Може ли да пратиш един и на нашата вещерска тераса? По-едричък, че и без това ни липсват мъже.
    Ей, кажи още за професионалистите, че ми стана интересно🙂

Вашият коментар

