Тя пристигна!


Ден първи – събота 13. 09. 08

В 9 сутринта изпуших третата цигара с кафето. Съвсем случайно бе и последната от кутията. Не си купих цигари, защото очаквах днес да получа Нея.

В 10 и половина часа Тя благополучно пристигна в лъскава опаковка, в комплект с резервна батерия, зарядно и кутия с мострени пълнители. Внимателно я извадих и си дръпнах веднъж от нея, после още веднъж… Връхчето й проблясна в тъмно оранжево, почти както проблясват истинските.

– Е, как е? – попитаха колегите, вперили погледи в блажената ми физиономия.

– Чудесно, дори леко ми се замая главата.🙂

Продължих да разглеждам принадлежностите, зачетох се в инструкциите за употреба, разглобих цигарата. О, тя била без пълнител.

Разказвам това, не като поредно доказателство за моята гламавост🙂 , а като пример как лично се уверих, че зависимостта от цигарите е по-скоро психологическа, отколкото физиологична.

Преди години пушех с цигаре. Усещането от електронната цигара, която държа в ръката си е подобно. Вероятно по тази причина допирът до пластмасовия мундщук и дължината на цигарата изобщо не ме дразнят.

Ден втори – неделя 14. 09. 08

В 9 часа Кремена закусва в хола, аз съм до нея и пия кафе, пуша си електронната цигара. Двете сме много спокойни и доволни. Аз съм направо щастлива и обнадеждена, че няма повече да участвам в диалога:

– Мамо, ела моля те!

– Ей сега, допушвам си цигарата и идвам.

– Не, не мамо, не пуши.

***

13 часа и 10 минути. Кремена мери температурата на плюшения слон, аз пиша това, пуша и си говорим двете за наложителното спешно лечение на слона, наливаме му чай, препичаме филийки.🙂

Една от причините да опитам пушенетето на електронна цигара е възможността да играя повече с Кремена и ако постигна успех, той най-вероятно ще е по точно тази причина,🙂 а не заради скептицизма на колегите ми, който изключително силно ме амбицира.🙂

Comments
6 Responses to “Тя пристигна!”
  1. Svetlina казва:

    Първата ми мисъл беше, че температурата на всичко плюшено е добре да се мери с на мама цигарата🙂

  2. вили казва:

    Похвален е мотивът ти за преминаване към Нея и се надявам, че след време и Нея да изхвърлиш и да напишеш пост „Свърших с тровенето си завинаги“! Приятни игри!!!😉

  3. deni4ero казва:

    на мене пък все още ми се пуши

  4. Георги Фурнаджиев казва:

    Зинтригува ме – да разказваш как върви. Въпреки, че в момента само си чеша пръстите – тайничко си мисля „Да бе, ще ги отказвам … как пък не.“

  5. deni4ero казва:

    леле, как нема една цигара вкъщи … подлудявате ме

  6. вили казва:

    А не ти ли се играе, Деничеро?😉

Вашият коментар

