Когато се ядосам


Когато се ядосам съм добра.

Говоря кротко, тихо и боли ме.

Пробивам дупка с поглед от тъга.

Не плача, но една ръка сърби ме.

Когато се ядосам съм вълна.

Погалвам пясъка и стискам устни.

Завръщам се обратно в дълбина,

а тя не иска после да ме пусне.

Когато се ядосам съм гора,

опожарена, но шумят листата.

Болят ме колоните от пепелта,

а корените скърцат за разплата.

Когато се ядосам съм дете.

Размазвам сълзите с ръце надрани

и викам мама да целуне със сърце,

за да се излекуват мойте рани.

Comments
6 Коментари to “Когато се ядосам”
  1. nousha каза:

    Напомни ми на: „Понякога съм толкова добра,/ че цялата изтръпвам и боли ме…“

  2. вили каза:

    Хубаво е. Аз като се ядосам не съм добра и не искам да поглеждам обекта на ядосване. Аз съм лоша. 😦

  3. deni4ero каза:

    „Когато се ядосам, съм дете.
    Размазвам сълзите с ръце надрани
    и викам мама да целуне със сърце,
    за да излекува мойте рани“
    Направо ме размаза тук с това … това е мисъл, която ще ми се блъска цяла нощ в главата …

  4. Svetlina каза:

    Добре че косата ще омекоти ударите…
    Рали, браво бре, такива работи да ми пишеш! Къде си се крила досега???

  5. vilford каза:

    Astilar, явно си от хората, които пишат по-добре, когато нещо им тежи. Е, аз сега като ти харесвам сериозните неща, но съм ти и голяма фенка на чувството за хумор, направо не знам какво искам. 😛

  6. astilar каза:

    nusha, харесвам стиховете на Петя Дубарова и доста от тях знам наизуст. Възможно е да напомням и за тях 🙂

    Вили, ама с лошотията само на себе си вредиш. С добротата си вредиш повече, ама поне само себе си наранямаш май…

    Деничеро, признавам, че този стих е изцяло вдъхновен от Кремена. И, о-о-о в продължение на много нощи ми се блъска в главата, преди да го напиша и след това. Търси вратичка, през която да излезе, но такава няма. Мх, може би не трябва и да има.

    Светлинке, не се крия, ама много и да се показвам не обичам. 🙂

    Вилфорд, направо станахме две, дето не знаем какво искаме 🙂 Ми, така вече съм по-спокойна. 🙂

Вашият коментар

