Електронна цигара


Чак днес разбрах за съществуването на това чудо на техниката.🙂

Капитанът има такава и от 5 дни не е запалвал истинска, въпреки че има прибрана цяла кутия.

Не знам, кое от двете ме възторгва повече – научното изобретение или влиянието му върху Капитана. Той пушеше от 40 години по 3+ кутии на ден и все силни цигари. Спомням си пакет „Стюардеса“, защото крадях по една-две цигари от него, спомням си и „Арда“, от която не съм крала и последно кутия червен „Viceroy“, от която днес ми предложи да запаля, защото забравих моите в колата.

Та, взаимоотношенията ми с цигарите са доста древни, доста опасни и от известно време клонят към неразделна непоносимост.🙂 Нещо от рода на „Бий ме, обичам те!“ , ама в по-монологичен вариант.🙂

Пропуших на 18 години в последния клас на гимназията, от тогава не съм запалвала нито една цигара само в един период от 10 дни – 3 преди да се роди Кремена и 7 след раждането, докато се опитвах да кърмя.

През останалото време съм на 2 +/- 1/2 кутии. Не, не се опитвам да се самоубия. Просто не мога да не пуша. Само мисълта за налагането на подобно самоограничение ме влудява.

Цигарите, освен от парите, крадат и от времето ми. По тази причина си мисля, че някак трябва да ги огранича. Слава Богу нямам здравословен проблем. Ама и това вероятно е до време, мисля си.

След срещата ми днес с Капитана и изразеното задоволство от електронната придобивка, съм силно вдъхновена и обнадеждена🙂 До толкова, че вече поръчах в аптеката да ми доставят електронна цигара.

P.S. Мъжът ми се оказа доста информиран и компетентен по въпроса, изненадА ме🙂 . Умишлено не споменавам марки, нека да опитам първо.

Стискайте палци!

Comments
9 Responses to “Електронна цигара”
  1. deni4ero казва:

    стискам, въпреки че на мене от няколко дни така ми се пупи, а дори не съм пушач … пуши за около месец в тежък период от живота ми и после ги спрях … а сега направо полудявам …

  2. astilar казва:

    Дени4еро, заблуждаваш се, че ти се пуши🙂 Яде ти се шоколад🙂 Яж с удоволствие, а за цигари не помисляй. Не помагат в тежки моменти😦

  3. Габриела казва:

    Разкажи ми повече! Майка ми е голям пушач, и много се чудя дали да й взема такава и дали въобще има ефект някакъв… Разкажи! Разкажи! :O)

  4. astilar казва:

    Ще разкажа, когато пристигне и сама се уверя в ефекта. (Силно се надявам да има!🙂 )

  5. kalina казва:

    И аз ти стискам много палци,и да знаеш, че наистина имало ефект от тая цигара, поне не се тровиш. И можеш да си пушиш навсякъде и никой няма да ти мрънка:)

  6. vilford казва:

    Давай, давай, Astilar!!! Надявам се да върши работа! Аз пък си търся електронна шоколадова вафла.😉

  7. haz казва:

    Няма да минеш без заместители – купи си никотинова дъвка, освен електронната цигара.
    Година и три месеца станаха… Спестих много пари, обаче има и минуси, за които сега няма да ти казвам:Р
    Стискам!:)

  8. astilar казва:

    haz, благодаря, че ми спестяваш минусите🙂 При мен може и да са плюсове, ако не съм предубедена или предупредена.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] В 9 сутринта изпуших третата цигара с кафето. Съвсем случайно бе и последната от кутията. Не си купих цигари, защото очаквах днес да получа Нея. […]



Вашият коментар

