Кои са те?


Кои са Светлик, госпожа Порцелана и Щърбинко (последното име ми е любимо 🙂 )

Ако се сещате кои са, моля, да ми отговорите и на още един въпрос – дали веднага отгатнахте или потърсихте информация за тях в мрежата?

Добре де, последен въпрос – Кои техни имена предпочитате – написаните тук или общоизвестните.

Въпросите ми са сериозни. Пак купих детска книжка и ще разкажа за нея след няколко дни, когато прочета вашите отговори.

П.П. Картинката е от този сайт, който няма нищо общо с въпросите, но ми се стори интересен. И към него ще се върна по-късно.

Comments
15 Коментари to “Кои са те?”
  1. astilar каза:

    Пропуснах да кажа, че „Не знам.“ също е отговор, който ще ми бъде полезен по темата.

  2. Диана каза:

    Познавам ги всичките много добре! Нямаше нужда да търся информация. След Цар Лъв този филм ми е любимият. Книжката на Егмонд ли е? Да издам ли кои са Светлик, г-жа Порцелана и Щърбинко? Пропуснала си и Махалко! 😀

  3. Диана каза:

    Кои са общоизвестните им имена, ако не тези? Точно тези герои ги няма в оригиналната приказка. Те са си на Дисни и това са имената им, не е ли така?

  4. astilar каза:

    Дид, познала си. На Егмонд е. Махалко съм го пропуснала, защото го няма в книжката, а без нея нямаше да се сетя за нито едно от имената. 🙂
    Знаех си, че ти можеш да отговориш, заради онези „дванайсет яйца“ 🙂
    Моля те не издавай за сега имената. Не е труден въпросът и целта ми съвсем не е да проверя кой, колко знае. 🙂
    За да не издавам, няма да ти отговоря сега за общоизвестните им имена.

  5. vilford каза:

    Преди да прочета коментарите: „Тези тримата въобще, изобщо, ама хич не са ми известни!“
    След коментарите: „Ха, този филм не съм го гледала целия, но толкова често съм виждала откъси, че нямаше как да не се сетя. Имената им не съм ги чувала, но така хубаво танцуват и пеят, че съм ги запомнила. Сигурно ще позная кой кой е.“
    Малък жокер ми требе на менеее!

  6. deni4ero каза:

    след коментара на Вили се сетих изведнъж за любимия филм на Дид – да го кажа ли? Но и аз се сетих кои са героите. Може ли да кажа? Може ли? Моля, кажи ‘да“, кажи „да“ … веднъж и аз да блесна с познания …

  7. vilford каза:

    Хихи! Личат си майките на малки деца – школата с безспирното мрънкане я владеем до съвършенство. 😀

  8. Диана каза:

    Ами, признавам си, че може и да ми е по-любим даже и от цар Лъв 😀 Но да кажем, че еднакво ги обичам!

  9. astilar каза:

    Дени4еро, абе на теб нищо не мога да ти откажа. 🙂
    Ама, сигурна ли си, че във филма се казват така?

  10. Svetlina каза:

    Аз пък нищо не се сещам, но искам да отбележа, че тая вечер с Раличка сме вързани телепатично – преди минутки пуснах публикация за отгатване, чиято главна цел е да послужи за основа на друга тайна публикация.

  11. deni4ero каза:

    абе, не знам как се казват във филма, ама са големи сладури, особено часовника и чайника

  12. Светла каза:

    Първо си казах;
    абсурд е да знам кои са тези:)
    Може да съм майка, на мънички дечица, ама не помня имена 🙂
    После си викам това ще да е свещник, кана и чашка и ми заприличаха на еднин симпатични бърборковци от „Красавицата и звяра“
    Сигурно отговора ми няма нищо общо с въпроса? 🙂
    Очаквам да разбера…

  13. Светла каза:

    Никаква информация не съм търсила и няма да търся освен тук.
    Тези източници горе ме задоволяват напълно! 🙂

  14. Ми аз таковата … хм … не ги познавам тези.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] това “докато…” се роди поводът за въпроса “Кои са те?” Не ги познавам с тези имена и първата ми реакция беше […]



Вашият коментар

