Луна


Помисли, че я пренебрегвам. Започна да ревнува и да се цупи. Така продължи почти седмица. Аз обаче съм по-голям инат от нея. „Сърдиш ми се, така ли?“ – мисля си на ум. Знам, че чува мислите ми и продължавам – „Аз пък няма да ти обръщам внимание. Няма пък. Сърди се. Все някой ден ще ти мине и пак ще ми се усмихнеш.“

Мисля си аз и дори, когато излизам на терасата не поглеждам към нея. Поглеждам, ама тайно и за кратко, докато тя флиртува със звездите и не гледа към мен.

Издебвам я пак онази вечер и що да видя, що да видя, що да видя!? Притесних се, честно – част от нея я няма! Оле, от кога ли е така?! Как можах да не видя по-рано?! Дали я боли?! Милата ми тя, милата ми! Добре де, отивам за фотоапарата. Ще ти мине ли? Ще престанеш ли да ми се сърдиш? Моля те, моля те, не се сърди! Ето и теб ще снимам и за теб ще разкажа. Само не се сърди вече, моля те!

После момичетата от Тайната тераса ми казаха, че това било лунно затъмнение.

А, така значи? Луната и Земята измислили шоуто, за да ми привлекат вниманието.🙂

П.П. Докато снимах се чудех, дали внезапно не съм се разболяла от паркинсон. Едно гледам, докато фокусирам, а после на екрана друго виждам.🙂 Сложих апарата на статив и пак същата работа. Стативите могат ли да боледуват от паркинсон?🙂😛

Comments
7 Responses to “Луна”
  1. Жени казва:

    Луната ми е голяма слабост…
    И много се радвам на затъмненията, нищо, че вече доста съм гледала- и пълни, и частична🙂 А сегашnото го гледах и от много хубаво място😀
    Рали, въпреки паркинсона на статива, някои от снимките са станали добре, даже двойните Луни😉

  2. vilford казва:

    Mнoooooго, много ми изпълни сърцето с този клип! И музиката! Да ти е усмихнат деня, както ти усмихна моя!

  3. Диана казва:

    Ще ми остане спомен как го гледахме всички заедно от Тайната тераса. Не знам защо, но като кажа Тайната тераса, визуално си представям твоята тераса (която съм виждала само на снимки😀 )

  4. astilar казва:

    🙂 Защо моята си е хубава и има цветя, храсти и други обитатели🙂 Мнооого по-малка е от Тайната, но ще ни събере всички (нали най-важното е сърцето да е широко🙂 )

  5. Диана казва:

    Така е! Погледни сега и на Тайната тераса!

  6. вили казва:

    ДА! На тайната тераса изглеждаше едно, а колко е хубаво снимано от теб!Дали да не се преквалицираш(май имаш талант във кратките филмчета).😉😉

  7. Svetlina казва:

    Хихи, първите няколко само на мен ли ми приличат на дупенца?

Вашият коментар

