Бижу


Ей така прилагам кордата. 🙂

За финал – една песен, която пея на Кемена. 🙂

Comments
10 Коментари to “Бижу”
  1. vilford каза:

    Oтлично прилагаш корда! Мен ако питат, рибарите само го хабят този артикул. А песничката страхотно ме развесели! 😀

  2. astilar каза:

    И по-добре съм я прилагала, ама само тези бижута са останали при мен. 🙂

  3. вили каза:

    Чудесни са кордите ти. Ако ги види някой рибар ще каже, че си ги изхабила, но ти имаш сръчни ръце и какви нежни неща излизат от твоите пръсчета. А бижуто от песента на Нети бирата Стела Артоа ли е? 😉 😉

  4. astilar каза:

    Ей, Вилке, бижуто ми си е бижу от карамел :), а не от хмел. 🙂

  5. вили каза:

    😀 😀 😀 Ами тя вървеше отстрани като реклама и аз изпаднах в размисъл бира, бижу или Кремена. Сега разбрах, че е Кремена. И аз обичам карамел 😉

  6. astilar каза:

    Уф, не намерих друг клип.
    Карамел! Карамел! Карамел!

  7. Жени каза:

    Кремито сигурно е много горда с мама, която прави такива чудеса 😉
    Пък аз като един рибар, макар и не толкова сериозен 😉 не ти се сърдя за кордата 😛

  8. astilar каза:

    А, Креми е горда с мама и с тате. :)На всички ни представя с искрена гордост. 🙂

  9. вили каза:

    Я пhttp://ru.youtube.com/watch?v=Yo5CiNTe3e8&feature=relatedогледни това

  10. вили каза:

    Как съм го написала и аз не разбрах. И все пак линкчето http://ru.youtube.com/watch?v=Yo5CiNTe3e8&feature=related

Вашият коментар

