Утрото в деня 3*8


Трудно се измъкнах от леглото. Студеничко си е преди да е изгряло слънцето. Бях снимала изгрева и предишната сутрин и си зададох въпроса „Трябва ли и днес пак, а?“. Преборих мързела и заради едно неспазено обещание от предишната вечер – да събера миди и пръчици за ловците на вятъра (за тях друг път). Надлежно екипирана – елек с качулка, кофа, фотоапарат, кафе (без майтап, толкова рано станах, че и кафе си приготвих преди да потегля към брега)🙂 , цигари, запалка, резервни батерии за апарата (оказа се, че съм не само красива, но и далновидна😛 ) се отправих към ей това закътано местенце. Разположих се удобно на скаличките и зачаках търпеливо да се появи То. Докато чаках гледах и слушах.

Очакването ми бе възнаградено и всички Те ми подариха своите усмивки, погалиха ме кой както може, прошепнаха ми благодарност, че сме били заедно толкова години поред. Слънце, Облаци, Скали, Пясък, Миди, Море и Вятър ми пожелаха да бъда като тях. Какво ли значи „да бъда като тях“?

Посвещавам на Любомир от Пловдив, защото Те поискаха да го поздравят за първи път точно в този ден.🙂 Дано той някой ден ви отговори какво е да бъдеш като Тях.🙂

3*8 е равно на 24 каратова усмивка. Познах ли?

Comments
12 Responses to “Утрото в деня 3*8”
  1. вили казва:

    Ех, море!!!! А Любомир супер Любо ли е?😉

  2. astilar казва:

    Чета, че така го наричал баща му.🙂🙂🙂

  3. Svetlina казва:

    Ех, аз едно такова предизгревно утро на море (преди 8 години май) висях на една грамадна площадка с изглед към морето и писах стихотворения, после пометох цялата база, а накрая си доупотребих енергията в тичане, та ожулих коляно. Следващите два месеца бях болна и изкупих всичкия сулфати…нещо си от аптеките. Абе, щом и моят и на Астилар мързел е бил победен от морски изгрев, наистина трябва да има нещо магическо в него.

    ПП: клипчето е наистина страхотно
    ПП2: а после поспа ли си😉

  4. astilar казва:

    Светлинке, ти преди осем години си била дете, нали? Заредила си батериите🙂 И аз ги заредих.🙂 После събирах миди и докато се „натуткам“ се събуди Кремена.🙂 Тц, заспах чааак вечерта. Ама не бях уморена и ми беше много хубаво и искам пак, и пак, и пак да посрещам изгреви.

  5. astilar казва:

    Муниконтин, явно съм познала на какво е равно 3*8?🙂🙂🙂

  6. deni4ero казва:

    СуперЛюбо ти благодари с всички усмивки от беззъбата си уста до момента, а, повярвай ми, те са през 5 минути🙂

  7. astilar казва:

    Вярвам ти, Дени4еро, вярвам ти🙂🙂🙂

  8. vilford казва:

    @Astilar, много ценни изрази имаш. Много ми е весело да те чета!
    @Дени4еро, в такова весело семейство, Любо няма начин да не е усмихнато дете. Ама много ме гризе любопитството как изглеждаш като си бясна?!

  9. deni4ero казва:

    много съм грозна и страшна

  10. deni4ero казва:

    като Косчей Безсмертньи (астилар, извинявай за спама … малко на чат го обърнахме, ще прощаваш😉 )

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Музика, Фото, Хора разни   Споменавала съм ги вече тук и въпросът на Вили в коментарите към предишната […]



Вашият коментар

