Светове


Да, опитите да се спотайвам зад храстите бяха успешни за кратко. Жени ме забеляза и вместо да мрънкам и да се оправдавам, предпочитам да си събера акъла и да напиша за света, такъв, какъвто ми харесва. Може би ще е по-истинско написаното, ако вместо да го събирам, взема, че го разпилея🙂 (акъла, де).

Моля? Не вярвате, че има накъде повече да го разпилявам ли? Няма такова нещо!🙂 Оптимист съм, дори често безпочвен🙂 Няма абсолютен и идеален свят. Мисля, че откакто разбрах тази проста истина ми е по-приятен животът.🙂 Не се опитвам да променя нещата, които не ми харесват, но също така не се и опитвам да се нагодя към тях. Така създавам много светове – в някои ме има, в други ме няма.🙂

В тези, в които ме има съм усмихната и то някак заразяващо, защото успявам да увлека и другите да се усмихват.

Световете, в които ме има са със стръмни планински скатове и огромни плажове, толкова стръмни и толкова огромни, че с думи не мога да ги опиша. То не е и нужно да ги описвам, защото ако имате очи сте ги виждали.

В световете, в които ме има се чуват цигулките на щурчетата, тромбоните на жабите, арфата на тревите (по Труман Капоти🙂 ) и клавесина на вълните. Музиката, която създава този оркестър също не е нужно да ви описвам, защото сте я чували, ако имате уши.🙂

Има ме и в света, който създава една детска целувка. Нежния допир на малките устни до бузата ми е безотказното лекарство, което успокоява всяка болка и тревога.🙂

Има ме и в края на „Обичам те!“ Аз съм точка.🙂

Красотата в света е толкова много и толкова лесно забележима, че някак като че ли сме привикнали към нея и я приемаме като даденост, вместо да й се радваме.

Comments
7 Responses to “Светове”
  1. Жени казва:

    Рали, ти не си точка, ти си удивителна🙂

  2. astilar казва:

    ОК, ама все пак съм точка🙂

  3. Жени казва:

    Удивителна точка?

  4. vilford казва:

    Astilar, бъди сигурна, че си заразителна! Заразяваш не само с усмивка, а и с топлота, сърдечност и нежност. От нещата, които пишеш, винаги ми става по-леко. Дори и тъжните ти настроения са мимолетни и с прозираща в тях надежда за по-хубавото, което предстои.

  5. Svetlina казва:

    Заповядай една детска целувка и от мен!
    Само аз ли забелязах, че не си посочила кой да продължи играта?

  6. astilar казва:

    Благодаря на всички ви🙂
    Светлинке, аз толкова се забавих с включването, че сигурно само хората дето едва от вчера имат блог не са посочени вече🙂

  7. вили казва:

    Без точка няма край. Така, че ти си важна! А светът ти ми харесва, особенно дъгата от красота!😉

Вашият коментар

