Адаптирам се към „цивилизацията“ бавно


Благодаря за поздравите и пожеланията! Най-много за онези, които споменаваха и щъркелите.🙂

Признавам, че лаптопа ми бе конфискуван, за да не работя на него, а не заради „блогърстването“, което мъжът ми приема с уважение, разбиране, усмивка и много благодарности към всички, които четат и разговарят с мен (с нас е по-правилно да кажа, защото без Марин и Кремена нито една от буквите написани тук нямаше да съществува. М, да.)

Едноседмичното лишаване от интернет погали приятно нервната ми система. Е, няма да прочетете това, което ми мина през главата през тази една седмица, но аз за това „обичам“ мислите си, защото идват внезапно и също толкова внезапно си отиват. „Уловените“ изразявам, а „неуловените“ оставят следа в сърцето ми (или може би в душата ми) и пак ги изразявам, но през отражение на отражението.

През последната седмица галих пясъка, събирах миди, гоних деца по брега, спах на слънце от 2 до 4 следобед (веднъж), пих джин , духах свещи от миди, бягах от вълните с Кремена, позирах пред обектива на фотоапарата с цвете в косата, снимах изгрева две утрини поред, моделирах „моого касиви“ пясъчни замъци, четох до среднощ, писах с пръст по брега и вълните изтриха написаното, опъвах въжетата на палатката, копах истински дупки с истинска лопата, гледах делфините и бях себе си.

За една седмица бях себе си. Бях себе си. Бях себе си.

Comments
9 Responses to “Адаптирам се към „цивилизацията“ бавно”
  1. Жени казва:

    Пожелавам ти по-често да имаш такива моменти, ама не прекалено често, че ще се загуби магията🙂

  2. Мда … казах/написах ли аз нещо😉

    Прави го по-често и ЧРД на патерица:)

  3. вили казва:

    Трябва да сме себе си! Трябва да почиваме, за да сме готови за работа по-късно. Хубаво е да се прочисти съзнанието от комп и ТВ по време на почивката. Така, че и аз ти пожелавам да имаш понякога(на 2-3 месеца) такива моменти, когато да откриваш себе си!!!😛

  4. Svetlina казва:

    Към списъка с патилански приключения и усмивки си забавила да добавиш и това, че си пипнала небето!!! А то е отлокова важно и мокро…
    Бре, ако морето не миришеш толкова много, може би и аз щях да искам да пиша по пясъка. Нищо де, аз ти се радвам не на морето, а на настроението, на купищата слънце, които струят от публикацията ти, дори от говоренето ти в Скайп. Не знам дали знаеш, ама си станала още по-топломислеща. А дали малкото Кременче има промени в тая насока? Примерно сега спи ли от 2 до 4?😉 И най-важното – питаха ли те къде живеят русалките, защо е синьо морето и може ли Слънцето да плува?

  5. astilar казва:

    Жени,🙂 аз имам вълшебна пръчица и тя ми помага, за да задържа магията.
    Георги, да пожела ми успех🙂 и то взе, че се случи🙂
    Вили, може ли на две-три седмици,а? Моля те, пожелай ми.😛
    Светлинке, права си, че не съм споменала небето, ама то си е тема на отделен разговор.🙂 И не, не е влажно. Облаците парят и са мекички. Топломислеща съм станала🙂 , поради излизането от сатурновата дупка🙂 Добре де, не само поради това.🙂
    Кременчето ме водеше до брега, посочваше ми къде да седна, за да разказвам приказката за русалката🙂 Тц, не ме е питала, дали слънцето може да плува, но попита защо изгрява звезда Вечерница.🙂

  6. вили казва:

    Добре! Пожелавам ти веднъж месечно да Забравяш лаптоп, телевизор и да откриваш себе си, мъжа до теб и малката красавица(може и да откриваш и други забравени, любими приятели, Поп каро, купа, пика и …) Аз казах и така ще бъде!🙂🙂
    А водата мокра ли е?😛

  7. Диана казва:

    Целият ти блог е станал някак по-морски😀 😀

  8. astilar казва:

    Вили, благодарско! Щом си казала, така ще стане🙂
    Дид, станал е и още по-морси ще става, защото имам да разказвам🙂 Сега обаче мисля да ви намокря и терасата🙂

  9. Пожелах успех на мъжа ти, ако нямаш нищо против.🙂 Да удържи фронта когато го молиш със сълзи на очи да ти даде лаптопа😉

    За теб предположих, че ще се почувстваш доста по-добре.🙂

Вашият коментар

