Тържествено обещавам!


Този път наистина и съвсем тържествено обещавам от днес до 10-ти август да не пиша тук, да не чета любимите си блогове и в следствие на последното да не коментирам.🙂

Ако спазя обещанието си за награда ще навърша 36 години на светлата многозначителна дата 08.08.08 и мъжът ми ще ме възнагради с ролери (спокойно, мога да карам, няма да се затрия)🙂

След като напиша тази публикация, затварям капака на тоалетната🙂 , ъ-ъ-ъ лаптопа и с подобаваща тържественост го предавам в ръцете на мъжа ми. Той от своя страна обеща, ако му го предам веднага (в срок от 48 минути) да не го изхвърля в морето, да не го заравя в пясъка, а просто да го прибере в чантата и да го скрие. Обеща, че дори да го моля със сълзи на очи няма да ми го върне преди 11-ти август. Все още разполагам с тетрадка, химикал и фотоапарат. Предупредена съм да ги използвам умерено.🙂 За това вече нищо не обещавам.🙂

Малко снимки от последните дни

Ще разказвам скоро.

Целувки от пяната на морските вълни!

През август валят звезди!

Не пипайте шоколадовите храсти!

Ха-ха-ха, остава ми 1 минути до конфискуването на лаптопа.

Comments
14 Responses to “Тържествено обещавам!”
  1. deni4ero казва:

    как така да не пипаме шоколадовите храсти??!?!?!?!?!?!?!?!!!!????

  2. вили казва:

    Ааааааа! Как такаааааа? Явно никакво внимание н си му обръщала щом така те наказва!
    И да снимаш и да водиш записки, за да разказваш после в картини и романи! Честит Рожден ден предварително, а на 08.08 пак ще честитим!

  3. Най-чистосърдечно стискам палци мъжът ти да удържи фронта. Няма да ми повярваш колко по-добре ще се почувстваш …, малката.😉

  4. Светла казва:

    Сила и мъдрост!

  5. vilford казва:

    Ще успееш – няма да усетиш как са минали 10 дни! Щом аз се справих, а на мен волята не ми е сред основните качества, за теб нямам никакви съмнения. (Не яжте пясъка – доказахме опитно, че не помага на храносмилането!)

  6. вили казва:

    ЧРД, Ралица!
    Бъди здрава, щастлива и вечно усмихната!
    Много любов и стрхотен подарък!!!!😆😆😆😆😆😆😆

  7. vilford казва:

    Astilar, ти защо така безотговорно обещаваш да ни зарежеш за тооооолкова дълго време! Протестирам! ИДВАЙ СИ ВЕЧЕ!

  8. вили казва:

    Ама часа е 0:12, а не 23:12!!!!

  9. vilford казва:

    ЧРД!
    Когато вървиш – да е в правилната посока; когато спираш да починеш – да си обградена с хората, които те обичат; когато пристигнеш – мястото, което те очаква, да е по-хубаво, отколкото си мечтала!
    Целувки за рожденния ден!🙂

  10. Жени казва:

    Чесетит рожден ден и от мен!
    Желая ти много Усмивки, Щастливи мигове, Спокойствие, Любов🙂🙂🙂

  11. Диана казва:

    И от мен – здраве, спокойствие, удовлетворение и късмет. Честит рожден ден!

  12. вили казва:

    Успя! Браво! вече е 11-ти!!!!!😉

  13. astilar казва:

    Здрасти! Да, успях и съвсем не беше трудно🙂

  14. вили казва:

    Защото на морето времето не се усеща. А какво удоволствие е да гледаш вълните, чайките, корабчетата…😉

Вашият коментар

