Благодаря с усмивка :)


Преди няколко дни Георги ми помогна със съвет, а на въпросът ми как да се отблагодаря – отговори: „С усмивка.“🙂

Ето я усмивката

Откакто я изнамерих и си я пускам по няколко пъти на ден. Когато някой ме настъпи по опашката, вместо да се ядосвам си пея песничката и се усмихвам.🙂 Усмивката е едно изключително добро лекарство срещу почти всяка болка.🙂 А точно тази песничка ме подсеща и за това, че едно приятелство може да започне внезапно, случайно и да бъде много, много цветно и красиво.🙂

С усмивка.

П.П. Разгледах много усмивки и имам още, с които да благодаря🙂

Comments
6 Responses to “Благодаря с усмивка :)”
  1. Жени казва:

    Страхотно е🙂
    Сега ще има да си я пея две седмици😉

    Пък за усмивките- аз гледам винаги да има една лепната на устата ми😀

  2. вили казва:

    😆😆😆😆😆

  3. Госпожо, аз съм възхитен от хубавата Ви усмивка.

    Току що се за малко върнах в „реалния живот“😉 от активна отпуска и се оказа, че е имало защо. Моите почитания.

  4. astilar казва:

    Обръщението ме кара да се чувствам стара, а не съм.
    Усмивка🙂

  5. Разбира се, че не си стара. Ааа🙂

Вашият коментар

