„Моретата на страха“


От темите на Графът и Панаира на Vira се подсетих за книгата от заглавието.

Прочетох я скоро (цитат има тук). Съдържа много теми, разговори и поводи за размисли този роман. Много въпроси задава, а отговорите са все с „може би“.🙂

– – –

Има само един страх. Всички други страхове са производни от него.

Времето не съществува. Измислено е от хората, за да се ориентират в пространството. Без час, ден, нощ или месец събитията биха се случвали по същия начин. Времето е пространството между две събития.

Душите, които Създателят е сътворил са ограничени на брой. Т.е. от създаването им, че до днес, когато умре обитаваното тяло душата се преселва в следващото, заедно с чувствата и спомените, които е натрупала, заедно с наученото от грешките си. Когато душите са повече от хората – стоят на небето и чакат да се роди човек. Когато са по-малко от хората – си ги поделяме.
Ако имате възможност и ви е интересно прочетете романа.

За сега не коментирам.🙂

Comments
15 Responses to “„Моретата на страха“”
  1. Диана казва:

    „Когато са по-малко от хората – си ги поделяме.“
    Над това не се бях замисляла.
    За съжаление, не съм чела всички хубави книги, а тази явно е една от тях (прочетох и представянето и в Хеликон).
    Ще кажа само, че във всяко човешко прозрение има и някаква намеса свише😀

  2. astilar казва:

    И на мен това със споделянето (поделянето) ми е най-интересно.🙂
    Частите на разделената душа не се успокояват, докато не се съберат отново. И вероятно не спират да се търсят.
    Има голяма вероятност подобна теория да е в основата на някоя от сектите, които проповядват и изпълняват масови самоубийства.

  3. Диана казва:

    Астилар, а възможно ли е, според теб, това да има връзка с нещото, за което е писала Амелия – за хората, които не могат да се „единят“ със себе си? Според мен е възможно. Просто част от душата ти е при някой друг и затова изпитваш огромна липса и празнота. И това е нещото, което те кара да не се чувстваш едно цяло със себе си.

  4. вили казва:

    Все още не съм я открила тази книга, но не се отказвам. Ще стигна до Хеликон и там би трябвало да я имат и аз после ще споделя.

  5. astilar казва:

    @Диана – Всичко е възможно. Темата е толкова обширна и свободна за размисли, че каквото и да кажеш по нея все ще е възможно.🙂
    @Вили – поръчай си я в някоя онлайн книжарница. Предпочитам виртуалния пред реалния Хеликон в Стара Загора.

  6. вили казва:

    Така ще направя. В момента обаче имам 4-5 книги за четене и ще изчакам седмица, две.

  7. вили казва:

    Съобщение за заитересуваните: Утре в книжарница Хеликон Пловдив ще получат книгата „Моретата на страха“😆

  8. astilar казва:

    🙂 Дано я получат! Хеликоните извън Бургас, където са родени и София, където е престижно да пребивават, са малко смешни.
    И другите верижни книжарници са така, че и по-зле.

  9. вили казва:

    Пловдивската книжарница Хеликон е мисля хубава. Сравнително голяма, добре подредена и с любезни дами-книжарки. Аз обичам точно от нея да си купувам книжки. В друг хеликон не съм влизала.

  10. astilar казва:

    🙂 Щом се чувстваш добре в нея, значи е хубава.🙂

  11. Val казва:

    Някой чел ли е „Пътят на душите“ на Майкъл Нютън?
    Аз съм от Бургас – Хеликон ми е любим и познавам собственика!🙂

  12. astilar казва:

    Не съм чела тази книга. Препоръчваш ли я?

    Не познавам собственика на Хеликон, но когато отвориха първата малка книжарница, живеех в Бургас. Бях спряла да пуша и със спестените пари си купувах книги от там.🙂
    Спомням си, от къде тръгнаха и искрено се радвам на книжарниците им в Бургас и София.:)

  13. вили казва:

    Купих я. Учудващото е, че трябваше вчера да я купя, но когато отидох току що бяха получили стоката. Бяха само две книжарки, а книжарницата пълна(често се случва там) и не знаеха дали я има, нито можеха да ми я дадат. Аз казах, че ще се разходя и ще се върна, но излизайки видях, че нямам време до тренировка и не се върнах. Тази вечер, към 19.45 минах през нея, за да проверя утре как работи. Оказа се, че и днес работи до късно и са ми запазили екземпляр(без да им кажа).😆

  14. вили казва:

    уточнение – Става въпрос за „Моретата на страха“. А сега пушиш ли?

  15. astilar казва:

    Пуша, да.

Вашият коментар

