Конгениално откритие


Когато не пиша не ме четат.

🙂 🙂 🙂 🙂

Comments
11 Коментари to “Конгениално откритие”
  1. Svetlina каза:

    Защото си ни свикнала на високи критерии. Има един вид хора, които четем като пейстнат нещо. От тях друго и не очакваме.

  2. Диана каза:

    Аз те чета понякога и като не пишеш, но доста от старите ти неща не се отварят.

  3. astilar каза:

    @Диана, благодаря, че ми каза за старите публикации. Ще се опитам да ги поправя.

  4. astilar каза:

    🙂 Ти си стигнала почти до началото на блога 🙂
    Всички връзки към публикациите трябва да бъдат на латиница. Същото важи и за имената на прикачените файлове.
    Мисля, че вече всичко би трябвало да е ОК.

  5. Щастливка! Аз като не пиша ми четат точно глупостите, писани преди.

  6. Joruel каза:

    Хах, до това откритие съм стигал и аз… Или ме четат само защото в гугъл им е излязло примерно „Списаревски“ или „Стамен Панчев“ и са цъкнали на моя блог…
    Писане му е майката! И бащата…

  7. Светла каза:

    На мен ми е приятно, да мога да си помълча с някой на широко…
    По това познавам приятелите.
    Ако тишината те кара да се усмихваш, ако изобщо не усещаш тягостна нужда от отговор, значи комуникацията си върви прекрасно, просто на друго не по-малко приятно ниво.
    Здравейте:)))))))
    Сега ви откривам, просто се обаждам, че съм минала,
    беше ми приятно…

  8. astilar каза:

    @Joruel Първи юни беше преди седмица. Как я караш от тогава насам? 🙂

  9. astilar каза:

    @Светла – Здравейте и добре дошла! Прекрасно знам за какво говорите.
    Да помълчим заедно 🙂

Вашият коментар

