Малко се ядосах


Малко сега, но утре може да бъде различно.

Идеите ми не са уникални. Не са уникални мислите и чувствата ми. Уникален е начина по-който ги изразявам – само и единствено той.

Ако прочета някъде в блог нещо, за което вече съм писала в коментара си давам линк към него. Смятам, че така е редно. Не соча с пръст хората, които от своята гледна точка пишат по тема, по която съм се разбъбрила и аз. Ако пък са „преписали“ от мен и верните им читатели последват линка ще ги разкрият.

Драма няма за мен.

Има хора, които без интрига не могат да дишат. Жалко за тях. Жалко и жалки.

Точка.

Тодоре, кажи им какво става в редките случаи, в които се ядосам.

🙂

Кой преписа от теб Апостоле? Марко, Лука или Матея?

Comments
5 Коментари to “Малко се ядосах”
  1. apieceofme каза:

    Аз най-много се ядосвам на хора, които в стремежа си да кажат нещо, по-скоро казват едно-голямо-Нищо. Имам известни подозрения, защо си ядосана 🙂 Мен повече ме ядоса липсата на втори отговор. Когато се изказва някакво твърдение, трябва и да се подкрепи. Иначе са думи на вятъра.

    П.П. Я кажи какво става като се ядосаш 😀

  2. Black horse каза:

    Първо : Волтажът се покачва до 300….,от което…очите ти заприличват на Млечния път !
    Второ : Проклинаш мига, в който ти е дошла на ум тази глупост !..И следващия, в който си я изрекъл!
    Трето : Вселенска девалвация сгромолясва Собствената Ти Оценка за Самия Себе Си !
    Четвърто:След получената имунизация…Световните стихии се превръщат в забавни играчки за твоите сетива !
    ….Така, че ..Опитай..само, ако ти стиска !!!

  3. astilar каза:

    Когато се ядосам – Тичам с все сили до края на мостика на бургаския плаж, изкачвам на бегом стълбите до кулата. Вятърът прошепва – „Тук съм!“ и затаява дъха си. Ние сме вятъра. Свирукаме си или разпенваме вълните. Правим каквото си щем. 🙂

  4. astilar каза:

    Ха-ха-ха 🙂 Пожелавам на всеки да има по един Черен кон за приятел 🙂

  5. mislidumi каза:

    Не се ядосвай, има и по лоши неща 🙂

Вашият коментар

