Да бъдеш спонтанен е:


а) … лошо, защото действаш преди да си огледал ситуацията от всички страни, преди да си я анализирал и обмислил изхода от действията си.

б) … лошо, защото можеш да нараниш някого.

в) … възможно, но избягвам да бъда, защото по-късно съжалявам и преценям, че ако не бях действал спонтанно щях да реагирам по-адекватно на ситуацията.

г) … възможно и често ми се случва, защото е полезно, когато се налага да реагирам бързо в ситуация.

д) … възможно, но рядко ми се налага да бъда спонтанен за щастие.

е) … възможно, но рядко ми се налага да бъда спонтанен за нещастие.

ж) … трудно, защото не знам какво ще си помислят другите за мен.

з) … немислимо.

и) … интересно понякога.

к) … забавно понякога.

л) … задължително, ако искаш да оцелееш в България.

м) … прекрасно, повишава адреналина.

н) … все едно, ако можеш да поправиш стореното.

🙂 Какво е да бъдеш спонтанен? Моят отговор го няма измежду изброените, нищо, че аз си ги измислих. Освен, че е възможна комбинация от изброените отговори, има още много други.🙂 И ги има за щастие.🙂 Човек с човека не си прилича, отвоно за щастие. Така се създава разнообразие и чрез приятелствата и разделите си растем или се смалямаляваме.

Ако търсите противник на използваните психологически тестове при подбор на служители, знаете къде да ме намерите.🙂

Comments
7 Responses to “Да бъдеш спонтанен е:”
  1. razmisli казва:

    Като по съвпадение четох преди няколко седмици статия в Ню Йорк Таймс, че интуитивните решения често се оказват по-правилни от премислените, защото преработката на информация била по-рационална🙂

    Не съм сигурна кой отговор да избера, но със сигурност спонтанните решения ми харесват.

  2. mislidumi казва:

    Спонтанен е единственото решение за мен. 🙂 Аз съм спонтанен фанатик.

  3. deni4ero казва:

    и аз залагам на спонтанността, също като Ню Йорк Таймс съм достигнала до прозрението, че спонатанните действия и решения в повечето случаи са по-правилните.

  4. vira111 казва:

    Аз не мога да се погледна отстрани и да кажа за себе си. Но в началото особено не бях много спонтанна. Една от най-спонтанните наоколо е Деничеро и с това ме спечели тя. Друга е Светлина.
    Изпращам и на теб една мъдрост на Джубран Халил Джубран, която, според мен, е прекрасно допълнение към размишленията ти:
    „Истинската същност на другия не е в това какво той ти споделя, а в това, какво той не може да ти сподели. Затова, когато искаш да го разбереш, вслушвай се по-добре не в това какво говори, а в това, което не ти казва.“

  5. astilar казва:

    Благодаря ви! Лутам се, като свободен електрон🙂
    Вземам решение в себе си и знам, че то е вярно. След това започвам да събирам доказателства. Доказателствата са подчинени на вече взетото решение и естествено го подвърждават.🙂

  6. Svetlina казва:

    Хих, да бъдеш спонтанен е да бъдеш. Това е. Да се луташ значи да те лутат. Никой никога сам не си избира да се лута.

  7. astilar казва:

    Широко ти е около врата, Светлинке🙂

Вашият коментар

