Аскеер’ 2008 или Честит празник на всички влюбени :)


Признавам, че случайно гледах спектакъла за връчването на наградата Аскеeр. (Нищо случайно няма, ама това е друг разговор.) Признавам, че съм пристрастна. В прекрасно настроение съм (дори небалансирания звук на К1 не може да го развали), така че всичко признавам. 🙂

Да правиш театър в България е възможно само, ако си истински влюбен в светлината, ако си влюбен в мъдростта, ако си мъдър в любовта и можеш да гориш във всяка една минута. Да събереш пепелта в шепи, да я разпилееш с дъха си и от последната прашинка вяра да разпалиш нов огън.

С Аскеер’ската статуетка сме си по особен начин близки. По груби сметки съм й събаряла каската около 260 пъти.

Честито на всички наградени!

Аз стисках палци! Подчертавам палци, а не зъби! Не се случва често. 🙂 Стисках палци на Снежина Петрова, на Фичо, на Галин Стоев и съм усмихната, че спечелиха.

„Стереотипа натиска духовния архетип на човека и ще го изтрие“ – Маргарита Младенова (цитирам по памет). Не, Грети, няма да го изтрие, докато има хора, които са толкова силни, за да създават театър, въпреки… Театър в България.

Пожелавам на всички театрали да бъдат щастливи, все така смели, все така влюбени!
Благодаря с поклон и усмивка на всички, освен на Кирил Дончев (лекинко прекали, ама нали съм в добро настроение няма да предирям 🙂 ).

П.П. Международен ден на театъра е 27 март. За мен откакто се помня е 24 май. Е, не може да не помрънкам, няма да съм аз 🙂

Comments
5 Коментари to “Аскеер’ 2008 или Честит празник на всички влюбени :)”
  1. Чудесна церемония, която ярко се открояваше от този кален и мръсен поток, с който ни заливат просташките телевизии.

  2. astilar каза:

    Да, напълно съм съгласна! По професионализма ще ги познаете 🙂

  3. vira111 каза:

    Аз не съм гледала церемонията, но Снежина Петрова ми е съученичка и знам какъв труден път измина, за да стане това, което е сега.
    Признавам също, че не ходя често на театър напоследък. Писах веднъж по тази тема в блога на Жени Колева, която е голяма почитателка на театъра. И ми липсва (ходенето на театър). Но ще дойде време и за него 😀

  4. Жени каза:

    Съм наистина. И церемонията много ми хареса. Макар че, признавам си, съвсем бях забравила за нея (добре, че има добри души, които ми напонхиха 😉 ) За мен всичко това беше празник на душата 🙂
    P.S. Много ми харесаха думите: „Да правиш театър в България е възможно само, ако си истински влюбен в светлината…“ Всъщност целия абзац. Ще бъде ли много нахално, ако помоля да ги споделя в блога си?

  5. astilar каза:

    🙂 Жени, за мен ще бъде удоволствие да ги прочета отново споделени в твоя блог 🙂 През твоите очи ще имат вече друго звучене, а това е чудесно продължение на живота им.
    🙂 Поздрави!

Вашият коментар

