Градът. Тук живея.


Няколко пъти го споменавах тук, но не по име. Чудех се как да го нарека. Не ми е нито роден, нито любим. Град като град.

Живея тук от 10 месеца, което е нищожно малко време спрямо това, през което съм живяла в други градове. Сама го избрах за поредния град. Все ми се струва, че няма да е последен.🙂 Избрах го, защото предишния, в който живеех бе прекалено мръсен, шумен и хаотичен, за да отглеждам спокойна детето си в него. Едва ли има майка, която би се радвала при прохождането си и изследването на света детето й да го опознава чрез разпилените боклуци – спринцовки, бутилки и кутийки от бира, традиционните празни опаковки от вафли и солети. Аз имах избор и го направих.

Избрах този град не само, защото тук е роден любимия ми. Избрах този град, защото впечатленията ми от него бяха за чист и подреден с много паркове и възможност за бързо придвижване. Избрах този град, защото ми е удобен.🙂

За избора не съжалявам. Град, с който предстои да се опитомяваме или да се хапем. Не знам.

Има си име, разбира се и то е Стара Загора.

Comments
6 Responses to “Градът. Тук живея.”
  1. apieceofme казва:

    По-добре да се опитомявате🙂 Хубав град е, пък и щом си го харесваш и е това, което ти е нужно (за)сега, това е най-важното.

  2. deni4ero казва:

    Бреййй, това е много интересно🙂

  3. astilar казва:

    🙂 Кое е много интересно?

  4. deni4ero казва:

    🙂 ами, това за Стара Загора, че е хубаво, зелено и подредено. Аз също имам някакви смътни спомени от там. Имам роднини там и спомените ми са същите – паркове, зеленина, красиво, свободно, спокойно. Поздравления за избора … само диалектът малкооо, нещооо … ама, то пък не може всичко да е чак толкова хубаво😀

  5. astilar казва:

    Имам много забавни истории с диалекта🙂, но да не може всичко да е идеално.🙂

  6. deni4ero казва:

    😀😀😀 много си права, няма да е истинско, иначе

Вашият коментар

