Който не работи, не трябва да яде


– Я пак хубаво, ама хубаво си помисли! Ти вчера работи ли – работи! Яде ли?

– Ами, кафе пих…

– Ха така, значи си ял!

– Ама аз такова…, щото нямах време за обедна почивка и…

– Ял си, казах. Точка. Утре почиваш ли – почиваш. Ще ядеш ли?

– Ако не успея навреме да … ще пия кафе.

– Пак ще ядеш, значи!

– Ами ако…

– Хрантутник си ти, хрантутник. Само ядеш, а не работиш!

*****

До сълзи ме разсмя този пост на Кака Сийка. Прочетох и мнинието на Тишо по въпроса.

Ако не бяха те нямаше и да разбера, че има национален протест на работохолиците. 🙂 Моля, следващият път ги избройте поименно, за да знам кого конкретно да ошамаря.🙂

Имам недоказани подозрения, че онези протестиращите си почиват по-добре в работните, отколкото в празничните дни.

За мен тези дни са скъпоценни, защото съм с детето си! Разхождах се, гледах филми, четох книги, четох блогове, рисувах, писах, играх.

Моля, ако си се слял с работата си, ако нямаш нищо друго, освен нея… не ми налагай мнението си. Ако толкова ти е важна работата, все ще има какво да свършиш, докато нормалните хора се разхождат в парка.

Работохолиците не плачат.

🙂

Comments
9 Responses to “Който не работи, не трябва да яде”
  1. Анонимен казва:

    a be tyka ima li avtor

  2. astilar казва:

    не, блогът сам се пише🙂 На път съм да патентовам откритието.🙂

  3. Графът казва:

    Какъв протест, какви работохолици! Тия, които работят, знаят цената на почивката.
    Май за други “холици” става дума, ама да не се задълбочавам…😉

  4. deni4ero казва:

    „мързелохолици“ ли, Графе😉
    astilar, а каква по-сладка работа от това да работиш с детенце? Мене ми се изкарва душицата, ама, на – ще си я гледам до две години, живот и здраве, че и другото пак!

  5. Графът казва:

    Щастливка си, deni4ero!

  6. nervousshark казва:

    И аз съм на твоето мнение. След като съм се счупила от работа, имам право на няколко дена. А доказателство за това са натрупаните ми 40 дена отпуска за 3 години.

  7. astilar казва:

    @deni4ero Щастливка си, действително! Тръгнах на работа, когато Креми беше на 11 месеца, а бих я гледала и до 4 години, ако имах възможност.🙂
    Ако това е работата ти, то каква е почивката ти?🙂
    @nervousshark То и ние с натрупаните неизползвани отпуски сме си за бой, да ти кажа :)Отпуск се взема, а не се дава.🙂

  8. deni4ero казва:

    ми същото ми е и почивка … трудно за разбиране и за мене, ама ми е безкрайно комфортно … друг вид почивка ми е да се нахвърля на шоколада …

Вашият коментар

