Мразя мобилния телефон


От понеделник до петък не спира да звъни. Започва сутрин преди началото на работния ми ден и продължава доста след края му. Не, започва преди и спира след края на работното ми време, което удължава с най-малко четири часа работния ми ден. В събота и неделя пак звъни, по-рядко, но звъни.

В неделя около 4 следобед съм в банята. Пак чувам звън – започва, повишава тона, крещи и спира. Така три пъти поред през интервал от няколко секунди. Не, няма да изтичам мокра и да отговоря! Който и да звъни, каквото и да има да ми казва, не го очаква любезност от моя страна. Продължавам процедурите под душа, но вече съм по-забързана. Чувам, че звъни телефонът на мъжа ми. Той спи (не го е срам в неделя следобед 🙂 ) и не се трогва от звъна. Малко по-късно разпознавам сигнал за получено съобщение на моя телефон. ОК, явно е спешно, забързвам още повече. Замятам глава, за да избърша косата си и в бързината не премервам разстоянието до ръба на ваната. Заплаквам безмълвно от болка. Излизам от банята и грабвам мобилния телефон – 3 неприети повиквания от Мама, 1 съобщение: „Къде сте? Обади се, искам да те питам нещо.“

Плача тихичко, боли ме главата. Звъня на мама и с тих, спокоен глас казвам: „Какно има, мамо? Бях в банята. Чух, че телефонът звъни „на пожар“ и в бързината си ударих главата. Кажи, какво искаш да ме питаш?“ Едва сдържам сълзите си. Майка ми е смутена от спокойния ми тон.

„Каква лютеница купуваш на Креми?“ (Честно! Това е въпросът, заради който през следващата седмица ще ходя с по-тежък слой фон дьо тен и с табелка „не съм жертва на домашно насилие“.)

Хора, имайте милост! Използвайте умерено телефоните си, като средство за комуникация.

Comments
4 Коментари to “Мразя мобилния телефон”
  1. Да си чувала за изключване? От както открих тая екстра живея по-спокойно 🙂

  2. astilar каза:

    Чувала съм, ама е служебен и не ми разрешават 😦 Обаче от известно време и на телефона взе да му писва от мен, та си изтощава батерията, точно когато няма контакт в близост.

  3. Оф, кофти работа имаш, щом искат от теб GSM-а да ти е включен в събота и неделя …

  4. B. каза:

    Ох, какво да ти кажа. И аз съм същата. Малко сме такива, които мразим телефоните и все сме неразбрани от останалите. Не обичам да ми се звъни без нужда, за мен телефонът освен средство за комуникация е и източник на стрес. Откровено казано ми идва да го разбия в стената, когато започне да звъни настоятелно и на пожар, а аз не вдигна. После се почва още по-настоятелно звънене, за да ме питат защо не вдигам. Ами не искам, бе хора, искам час спокойствие поне. Не искам постоянно да ми се звъни за щяло и не щяло, а още повече за празни приказки, понеже отсреща имали безплатни минутки. Това си е тормоз направо. Единственото нещо, което ме спира да си изхвърля завинаги телефона е факта, че искам да имам контакт с детето си. Но за Бога, хора, ползвайте и останалите методи на комуникация – има чатове, различни месинджъри и т.н., които не изискват веднага и точно сега да отговориш и да си в кондиция, да не си кисел, да си благ, възпитан, благоразположен за приказки и т.н…

Вашият коментар

