Макс Раабе


Когато съм като суров телешки дроб…, тогава слушам Макс Раабе. 🙂
За първи път попаднах на негов диск в един музикален магазин в Будапеща. Сложих диска в плеъра, надянах слушалките и се подготвих за излитане 🙂

Виждали сте как хората прослушват дискове в подобни музикални магазини, пристъпват от крак на крак, поклащат глава, понякога танцуват. Не чувате това, което те слушат, само следите движенията им.

Е, при първата ми среща с Макс Раабе, аз започнах да се заливам от смях и едва удържах поривите си да започна да се кълча диво. Колегата, който беше заедно с мен в книжарницата ме погледна изненадано, след което също се ухили. Не съм го питала защо 🙂

Диска мина през касата и влезе в колекцията ми без да му мисля много-много. Не го слушам често. Отдавна даже не съм се сещала за него. Днес не можах да го открия и леко се изнервих. 🙂

Повод да се сетя точно за този диск няма или поне не е някъкъв, който може да бъде онагледен. 🙂 Обикновено си го пускам, когато не се чувствам добре и имам нужда от екстремна доза лиготия.

Хей, Макс Раабе е пял на сватбата на Мерелин Менсън, така казва Wiki 🙂

Това клипче дава бегла представа за Макс и оркестъра 🙂 , но все е нещо.

Вашият коментар

