Каква искам да стана?


В отговор на Майк Рам, закъснял, поради непохватността ми да въведа връзка към поста му😦

1. Когото бях дете мечтаех да стана балерина. Ако кюфтетата можеха да бъдат балерини, определено щяха да се осъществят мечтите ми🙂 И на уроци по балет ходих даже, веднъж или два пъти (не си спомням, но каузата беше обречена). Битието на кюфте в детска възраст не е особено радостно и си спомням смеха, с който един от познатите на моите родители прие отговора на въпроса му каква искам да стана. Когато пораснах, обаче и аз имах повод да се посмея във връзка с неговото професионално ориентиране🙂 Оказа се, че Б. бил ветеринарен доктор, а пък аз си го знаех като партиен, дето нищо не прави.

Малко по-късно бях това, което искам да бъда – актриса. Прекрасно е, незабравимо! Благодаря на Ники Априлов, на Владо Попов (светла да е паметта ти при звездите, за които ни разказваше), на Мама Дена, на Ицо (който разчете подадените знаци, че не е стабилна стълбата върху, която танцувам), на Ганчо (който ни возеше и търпеше цялата детска глъч)!

Продължих мечтата си да бъда актриса, но баща ми, носещ същото бреме, постоянно попарваше амбициите ми. Добре, съгласих се, ще стана режисьор🙂 Не станах😦, поради една неразбория в документите ми, която би могла да бъде тема на друг разказ.

Станах… и като лягам и като ставам пак съм си аз🙂 Управлявам живота си и реагирам адекватно на всички изненади, благодарна съм, че живота ми поднася изненади, дори и когато не са много приятни. Не съжалявам за нищо и много бих искала така да продължи.

2. До края на 2008 бих искала да разбера каква искам да стана🙂, въртят ми се из главата доста неща, които не са свързани, нито с балета, нито с актьорското майсторство🙂 Искам да живея в Африка. Искам дъщеря ми да има братче или сестриче. Искам да съм по организирана. Искам да имам повече работа, за да се мобилизирам. Аз искам… Абе лъвска му работа 🙂

Това, което ми дава увереност, че ще успея е подкрепата на моето семейство. Не винаги безрезервна, за което също им благодаря.

П.С. Забравих, че искам един лаптоп, ама това е лесноизпълнимо.

Comments
3 Responses to “Каква искам да стана?”
  1. Майк Рам казва:

    Надушвам, че сме от една порода🙂 Нещо само с лъвове се запознавам напоследък.

    Много се радвам, че се включи в поредната ми зарибявка – радвам се, че и толкова много си приличаме – хем лъвове, хем полу-актьори, полу-режисьори🙂

    Пожелавам ти през тази година да имаш по-голяма яснота какво искаш да постигнеш и да имаш волята да го направиш. Пожелавам същото и на себе си, пък дано успеем!🙂

  2. astilar казва:

    Благодаря за пожеланията! Разбира се, че ще успеем!

    Моля за извинение, че се наложи да чакаш одобрение. Не е умишлено, просто още си изяснявам настройките.

  3. gabi казва:

    http://www.facebook.com/pages/My-dream-is-to-be-an-actress/237800722969481 питайте ако имате някакви въпроси,разгледайте и ако това е и вашата мечта се присъединете!

Вашият коментар

